Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

1 Nisan 2012 Pazar

Merhaba Kadıkoy

Merhaba Kadıkoy yüzleşmeye geldim bugün..
Sende benim gibisin ne olduğunu bilmeden.
Bir güneşlisin, bir kapalı

Merhaba Kadıköy
En son ne zaman beraberdik?
Canım aciyor senigörünce hissedebiliyor musun?

Ayaklarımın basmadığı köşen kalmadı biliyorsun.
Yaşamadığım duygu seli kalmadı
Mutluluktan havalara uçmuştum rıhtım da bir çok kez.
Ya dibe batışım kadife sokakta?

Merhaba Kadıköy
Bugün sende benim gibisi
Ne yapacağını ve ne hissedeceğini bilmiyorsun..

Sana anlamlar yükledim Kadıköy kimsenin anlayamayacağı

1 yorum:

  1. Kadıköye yepyeni dönüyosun ve yepyeni hatıralar bekliyo seni henüz yaşanmamış bebeğim.. eskileri geçmişe teslim etme zamanı çoktan geldi di mi:)dönüp bakmak gereksiz..çünkü bişey yapamazsın..önüne bak sadece <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...