Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

20 Nisan 2012 Cuma

Doktor olmak kolay değil azizim...

Bugün İl Özel İdaresi Ağız ve Diş Hastalıkları Hastanesi Okmeydanındaydım, size daha önce anlatmışmıydım bilmiyorum öndeki dişlerimden birinin kırılması üzerine Ataşehir Ağız ve Diş Hastalıkları Hastanesine gitmiştim orada denk geldiğim doktor ismini şimdi hatırlamıyorum bu dişe hiçbir şey yapılamayacağını söyleyip dişimi çekmişti, uzun zamandır bu dişimin olduğu bölge iyileşmemişti sonrada ben hastanede yatmak durumunda kalınca ben bu şekilde gezmek zorunda kalmıştım sonradan aldığım tepkilerden öğrendimki aslında bu diş çekilmese de kurturulabilirmiş, bu sebepten ötürü o hastaneye tekrar gitmek istemedim ve Okmeydanını tercih ettim. 

Kader buya hani Ev Alma Komşu Al diye çok güzel bir atasözümüz vardır aslında bu lafı Hastane alma doktor al olarak değerlendirebiliriz. Çarşamba günü randevu aldığım doktorun o gün bir şekilde izinli olması sonucunda Erkan Yalçın adında bir doktora denk geldim, kendisi dişlerimin röntgenini çekti başta çok ilgili gözüken bu doktor bana Cuma gününe randevu vererek yolladı. Alt dişlerimden bir tanesi kist yapmıştı ve onun çekilip yada kanal tedavisi olması gerekiyordu.
Şu iki günde uzun uzun düşündüm ve alt dişimdense şu boşluk olan dişimin benim için daha öncelikli olduğu kanısına vardım çünkü; Bu diş hem özgüvenimi kaybetmeme sebep olmuştu hem de istediğim gibi gülemiyor, konuşamıyordum.  Arkadaşlarım ve ailem bunun sorun olmadığını söylese de ben takıyordum kafama. 

Bugün Erkan bey ile randevuma gittim kendisine düşündüklerimi söyledim ve beni protez hekimi olan Bahar İlhan'a yönlendirdi o bir şey yapamayacağını söyleyip geri Erkan beye yönlendirdi hastanede resmen top gibi ondan ona fırlatıldım. Delirdim ciddi anlamda delirdim. 


Yetkililer televizyonlar da konuşurken doktor seçme hakkı, hasta hakları diye konuşuyorlar ama bu doktorların nesini seçeceğim nerede hakkımı arayacağım bende bilemedim o an....



Güya tam teşekküllü olan İl Özel İdaresi Ağız ve Diş Hastalıkları Hastanesi Okmeydanın da benim dişlerime çözüm bulacak bir doktor yokmuş, beni Çapa Tıp Fakültesine gitmem konusunda bilgilendirdiler. Delirdim, kudurdum ve Başhekim yardımcısına şikayetimi belirttim. Beni çok güzel bir şekilde dinleyen şu an adını bilmediğim Başhekim yardımcısı doktoruma gitmemi onu aracağını söyledi. Bir süre sonra doktorumun yanına gittim ve bana sunduğu çözüm. HARAKETLİ PROTEZ!!!!!!! Yani olmayan tek dişimin çözümü, geceleri dişlerimi bardağa koyacak bir hareketli protezdi. Sonuç ben hakaretler ve sinir krizi eşliğinde doktorun yanından çıktım. 


Bana bu hastaneyi öneren kuzenimi arayıp durumu anlattığım da Dt. Özgür Araç ile konuşmamı söyledi, Özgür bey neyseki hastanedeydi, kendisi ile kısa bir görüşmeden sonra dişlerimi kontrol edip bana Mayıs ayına tekrar randevu verdi DİŞİMİ TEDAVİ ve SABİT PROTEZ yapmak üzere.

Buradan ne anlıyoruz, doktor olmak kolay değil işte o da doktor bu da doktor. Üçüde aynı sıfata sahip aynı hastanede çalışan bu üç doktor arasındaki farka bir bakınız... 

Bahar İlkan ve Erkan Yalçın ikilisine buradan lanetlerimi sunuyorum...
Özgür Araç ve beni sabırla dinleyip çözüm arayan Başhekim Yardımcısı'na ise Teşekkürlerimi sunuyorum... 

Eğer olurda yolunuz İl Özel İdaresi Ağız ve Diş Hastalıkları Hastanesi Okmeydanı'na düşer ise gideceğiniz doktor Erkan Yalçın veya Bahar İlhan olmasın.... :) Aman dikkat! 

Doktor olmak kolay değil azizim...

Okumak cehaleti alır, eşeklik baki kalır...  


6 yorum:

  1. Büyük geçmiş olsun. Ben neler çektim neler. Doktor olmak kolay değil. İnsanı çıldırtanlar tbi ki var. Ama iyileri de yok değil..

    YanıtlaSil
  2. İşte iyisini de kötüsünü de gördüm bugün... Resmen aralarında dağlar kadar fark var...

    YanıtlaSil
  3. :)) Ben neler çektim bu doktorlardan bir buçuk ay baş ağrısı ve hala arada gelen baş ağrıları ne nörolog kaldı ne dişçi ne kulak burun boğaz ne emar çözüm gece yatarken dişlik takıcakmışım :)))) ağrılarım hala devam bakalım ne zaman iyileşeceğim bilmiyorum doktorlarda bilmiyor :)) Birsürü depresip ilaç çözüm yok gene

    YanıtlaSil
  4. Gün geçmiyor ki bir olayımız da hasarsız atlatılmış güllük gülistanlık olsun sayın seyirciler,bazı hastanelerde yaşayan semirgen doktorlar bu kadar da olur mu be kardeşim dedirtiyor:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...