Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

8 Nisan 2012 Pazar

Huzur






Huzur'u parayla satın alamazsınız, huzuru birbirinize ikram da edemezsiniz. Örneğin hediye paketine huzur koyup anneler gününde annenize hediye edemezsiniz huzuru...

Bu sebepten lütfen kaçırmadan önce çok dikkat edin.

Huzur insanların temel ihtiyacıdır, nefes almak gibidir huzur. Kaçırdığınız veya kaçtığı zaman geri gelmesi çok zordur huzurun.

İşte bende o anlardan birini yaşıyorum. Küçüldüm, minildim top gibi oldum. Sadece ben olsam yine iyi hepimizin huzuru kaçtı ve şimdi onu yerine getirmek için ucuzca çırpınıyoruz hepimiz. İştahlı yemek davetleri, mahçup bakışmalar, hastalanmalar....

Ama huzur gitti bir kere ne zaman geri gelir bilinmez.

Kaybetmeden önce huzurunuzun kıymetini bilin....
.....Huzurlu Pazarlar dilerim....

5 yorum:

  1. Hayır katılmıyorum huzur kaçtımı gelmez diye bişey yok kedin bile geldi seni buldu kaybolunca di mi?
    Ummadığın anda geldi ve sımsıcak sardı seni sevgiyle..Huzur da böyle..
    Napalım her gün hırgür de olmaz her gün cam fanusta gibi huşu içinde de insanoğlu..hayat ne getirirse katlanırız yaşarız olmadı geçer gideriz önemli olan dayanma direnç gücümüzün artması. Ve yaptık bunu biz artık dimi bitanesi:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güçlüyüm ben bu gücü kazandım kaybetmeye niyetim yok :)

      Sil
    2. Hah şöyle, ben bliyorum ki bunu:*

      Sil
  2. evet güçlüyüz biz gelip geçici şeyler yıkamaz bizi ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...