Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

24 Nisan 2012 Salı

Singing In The Rain














 Kendini nasıl hissediyorsun?

Bu aralar kendimi sonbaharda uçuşan tek bir yaprak gibi hissediyorum rüzgar nereden eserse oraya..

Vurulduğun dizelerden aklına ilk geleni?

Fırından çıkmış simit kadar kırmızıyım sana
Gül gibi, renginde isyan taşıyan halk kadar
Bir çocuk ağlar ya, annesinin yüreği kadar kırmızı...
Sanki hiç gelmeyeceksin ve ben orada öyle beklerken 
bir sevgili özler ya, sigarasının ateşi kadar kırmızıyım sana... 

Son zamanlarda izlediğin hangi filmi çok beğendin (ve favori repliği) ?

Başka Dilde Aşk



'sana büyük bir sır söyleyeceğim korkuyorum senden
korkuyorum yanın sıra gidenden pencerelere doğru akşam üzeri
el kol oynatışından söylenmeyen sözlerden
korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan korkuyorum senden
sana büyük bir sır söyleyeceğim kapat kapıları
ölmek daha kolaydır sevmekten
bundandır işte benim yaşamaya katlanmam
sevgilim'
Louis Aragon

 En sevdiğin "The Smiths" şarkısı hangisi?

The Smiths sevmiyorum desem? Ayıp olmaz di mi?


Bu mim de burada bitti yakup, kahveli mis bon ve Aradia'yı mimliyorum^_^

4 yorum:

  1. Bu filmiizlemedim,ama bu şiiri ben de çok severim^^

    YanıtlaSil
  2. O zaman mutlaka izlemelisin..

    YanıtlaSil
  3. elmyra, mimlendin şekerim.

    YanıtlaSil
  4. mimlediğin için teşekkür ederim.
    http://galizsa.blogspot.com/2012/04/singing-in-rain.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...