Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

10 Nisan 2012 Salı

Hayatımız film mimisi :)

İşte yeni bir mim dahaaaaa :) Ben yokken olan bütün mimleri yazacağım yihuuuuuuu çünkü çok çok eğlenceliler :)

Bu mim 5 sorudan oluşuyor yine hadi cevaplayalım bakalım :)

1) Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkı olurdu?

Hmmmmm en zor soru en başta mı? Yok giderek zorlaşacak mı? 
Hayatım film olsa tabisi Gia gibi olurdu... Kısım kısım hayatlarımız o kadar örtüşüyor ki bu film ile kesinlikle filmi izlemediyseniz izlemelisiniz diyorum ben şahsen ^_^
Benim filmimin ismine gelince... 
Peki şimdi ne olacak? olurdu çünkü hep böyle oluyor bir şeyler tepetaklak olmadan hayatımın hayat olduğunu anlayamam ben sürekli bir tepetaklaklık söz konusu o yüzden Peki şimdi ne olacak? sorusu hayatımın filminin ismi olurdu. 




İkisi arasında kaldım malesef siz karar verin hangisi olur acaba? 


2) Birşeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi yada neleri değiştirirdiniz?

Ben siyaset ve din meselesinin birbirinden ayrılmasını sağlamak isterdim, günümüzde malesef bu işin ucu kaçmış durumda. Ne Başbakanımızı sofu, ne Atatürkçüleri Ateist olarak adlandırılmasından hoşlanmıyorum. Ama tek başıma bunu değiştirecek gücüm yok malesef.

3) Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi nedir?





Unfaithfull'un kafede geçen sahnesi, esas kadın kafede arkadaşları ile kahve içmektedir ve arkadaşlarından izin isteyerek tuvalete gider, orada arkadaşları otururken, kocasını bir çırpıda aldatı vermiştir. Çok tutkulu bir sahnedir, aynı zamanda dersinki işte aldatmak da, aldatılmak da bu kadar kolay anlık. kedi canınızı sizin.


4) Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiçkimse yok. Ne yaparsın?

İstanbul benim ha, hemen gider harem'i gezerdim doyasıya, şehir de giremediğim yasak olan her yere girerdim, merkez bankasından ömrümü idame ettirecek parayı da çantaya koydum mu doğru İznik'e taşınırdım. 

5) Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler nelerdir?

Yok yok yok. Hastaneden çıktığımdan beri hiçbir diziyi takip etmiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...