Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

12 Nisan 2012 Perşembe

Alkol içmemenin yararları Part 1

- İyi akşamlar hanımefendi
- İyi akşamlar memur bey
- Ehliyet ve ruhsat görebilir miyiz?
- Tabii

*çantadan ruhsat ve ehliyet çıkarılır, memura uzatılır, ufak bir inceleme ardından*

- Alkol var mı?
- Hayır

*gülüşmeler*

- Biz yinede kontrol yapmak durumundayız..
- Tabii

*iki denemden sonra, promil makinası yanıt verir*

- Teşekkürler hanımefendi.
- Kolay gelsin memur bey

Ve Elmyra ve Aradia mutlu ve huzurlu yollarına devam ederler..

Çorbacı Türk Polis'i 0 - Elmyra ve Aradia 1


Alkol, bütün zorlukların anasıdır

5 yorum:

  1. ahahahaha ^^ kopmuş durumdayım şu anda yaşasın alkolsüzlük hahahah ^^ yaşasın alkol peşindeki Türk polisi ^^

    YanıtlaSil
  2. cevirmede dururlur

    polis: alkol var mi?
    barney: evet (koltugun altindan siyah posetteki biralar cikartilip gosterilir)
    polis: arkadasim dalga mi geciyorsun?
    barney: hayir var mi diye dosrdunuz bende gosterdim.
    polis: arkadasim suna ufler misin?
    barney: tabi ki
    polis: tekrar ufler misiniz?
    barney: tabi ki
    polis: eee sizde alkol yok
    barney: var, size gostermedim mi?
    polis: arkadasim icmedin mi?
    barney: hayir eve gotruyorum evde icecegim.
    polis: arkadasim daga mi geciyorsun?
    barney: hayir sordugunuz sorulara cevap veriyorum.
    arkadan bir polis: kardesim kelime oyunu yapma

    polis: ehliyet ruhsat
    barney: honk!
    diger kapi acilir kimlik gosterilir
    polis: iyi aksamlar, iyi yolculuklar

    bir yerin kurtulus gunu kutlamalari
    emniyet seridi kurmus polisler ust aramasi yapmaktadir benkargodan gelen emaneti alir -buyuk boy siyah cop posedi icinde- oradan gecerim.
    polis: o ne elindeki bomba mi?
    barney: evet bomba
    polis: dalga mi geciyorsun lan!
    barney: hayir bu kadar polis bir araya toparlanmis benimde gotum yedi bu kadar polisin oldugu yere bombayla girmeye calisiyorum hic birinize caktirmadan bu koca posedi ortaya birakip yoluma devam edecegim
    polis (amir): ustunu arayin
    barney: cuzdanima ulasabilir miyim? (apar topar kol bukmeler araca yatirmalar esnasinda)
    polis (amir): bakayim su cuzdana
    barney: ilk kimligi incelesin yeter amirim
    polis (amir): oglum sen manyak misin? bizimle dalga mi geciyorsun?
    barney: amirim memurlariniz bu isi bilmiyor hizmet ici egitim sart
    polis (amir): aslinda hakilisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha okurken çok eğlendim aslında komik değil ama trajikomik malesef... Ne yapalım işte yurdum insanı her ne konumda olsun değişmiyor...

      Sil
    2. Aslında Haklısın :) Son sözü amirim söylemiş

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...