Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

22 Nisan 2012 Pazar

Fantastik Roman Okurları, Yazarları Kaleye Mum Diksin


Bu sabah böyle bir tweet ile karşılaştım hemen dedim ki "Benim blog dostlarım da bu konudan haberdar olsunlar. 

Bu yayın evi 30. yılını kutluyormuş edebiyata verdikleri destekten dolayı ben elmyraucuc olarak onlara teşekkürlerimi iletiyorum. 

Gelelim konumuza; 30. yılını kutlaması üzerine bir Roman yarışması başlatmışlar, Bu yayınevi 2012 Gençlik Edebiyatı Fantastik Roman Yarışması. 1. ye, 2.ye ve 3. ye çok şahane para ödülleri var. Eğer sizde Fantastik edebiyat dalında yazılar yazıyorsanız bence katılmaya değer. 

Peki şartları ne dediğinizi duyar gibiyim şartnameye buradan ulaşabilir ayrıca buradan indirebilirsiniz. 

Katılacak tüm blog dostlarımın kalemine hız ve başarı diliyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...