Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

10 Nisan 2012 Salı

Ne bedene uyku girer, ne bu beyin durur!

Geceleri...

Bir sigara.... Bir sigara daha...

İsiklari kapatınca hatıralar simsiyah duvarda film gibi..

Öyle bir bünyeki bendeki durduramıyorum...

İşte bazı geceler ben böyle oluyorum :/

Neyie veya kimi düşündüğümü bilmeden akıp gidiyor düşünceler beynimden... Uyutmuyor...uyutmuyor...

Ne yaşamama izin veriyor, ne uyumama...

En iyisi bir ilaç daha almak

İyi geceler

2 yorum:

  1. Keşke ilaçlar sonsuz çözüm kaynağı olsa, ama değil malesef... Ben de geceleri uyumaya çalıştığım ender zamanlarda gözlerimi kapattığımda sesler hiç susmuyor, hep bir uğultu hep hararetli tartışmalar dönüyor beynimde... Umarım bu yalnızca tek gecelik bir umutsuzluktur...

    YanıtlaSil
  2. Tek gecelik aşkta 25 pozisyon fanfinifinfon seksi don hihihiihih

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...