Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

12 Nisan 2012 Perşembe

Yine eski bir mim hatta başlığı bile kayıp ^_^

Elmyramı mimliyorum çok özledim yaa:( Diyerek beni mimlemiş ipekbocegi
Eh cevap vermesek olmazdı dimi ama hem zaten ben de onu her an her saniye özlüyorum ^_^

Yine yine yine sorulardan oluşan bir mim ile Elmyraucuc karşınızda....

1) Hayatınızda 'artık yok' dediğiniz şeyler var mı?


Aslında bir çok şey var, bir çok insan var hayatımda olmayan... Ölümün bizi ayırdığı en yakın arkadaşım Leopar'ım var mesela, onun yokluğunun üstünden 3 sene geçmesine rağmen sanki daha dün gibi gidişi yok oluşu ve malesef o artık yok
2) Eskiden bu yana neler değişti sizce? Neleri özlüyor ve yad ediyorsunuz?

Ne kadar eskiden bahsediyor olduğumuz burada çok önemli.. Çocukluğumdan bu yanadan bahsediyorsak çok şey değişti, ben olgun bir hatun oldum artık. Hayat beni gerçekten epey değiştirdi hele bu son iki ay fikirlerimi, tarzımı ve duruşumu o kadar değiştirdiki size bunu anlatamam, yaşayabilirsiniz anca.

Meybuz yemeyi özlüyorum..
Sokaklarda gecelere kadar duvar üstlerinde sohbet etmeyi özlüyorum arkadaşlarla...



3) Aklınıza gelince 'iyi ki de değişti' dediğiniz şeyler oluyor mu?


Sosyal Çevrem... İyi ki de değişti gerçekten. Eskiden gerçekten dost bildiğim insanların şimdi birer iyi gün dostu olduklarının farkına vardım. Bir müsibet Bin nasihattan iyidir her zaman.. 
Çevrem de az kişi kalsa da öz kişi var ve bu beni mutlu ediyor. 


4) Hayatınızda neler değişsin isterdiniz?
Ailem ve özellikle ben bu aralar maddi sıkıntı çekiyoruz, bunun bir an önce düzelmesi tek temennim. 


5) Yeni bir eşya, yeni bir hayat yada yeni bir icat mı istediğiniz? 
Hayalimdir dediğiniz bir şey söyler misiniz?


Çip taktırmak istiyorum beynime ve hoşuma gitmeyen kesimlerini silmek istiyorum geçmişimin.. 


Geldik mimimizin sonuna, peki biz kimi mimleyeceğiz?


Sizde eğer bu yazıyı sonuna kadar okuduysanız ve bu mim'i yapmadıysanız mimlendiniz ^_^




 

10 yorum:

  1. Oyyy canımmm hala özlüyorum ben seni ki:*
    Bu mimi çok sevdim ben ayrıca

    YanıtlaSil
  2. Sayfanı keşfettiğime sevindim canım..
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  3. meybuz.
    :)

    son iki ay hastalıktan dolayı mı öğrendin hayatı.

    YanıtlaSil
  4. Dört numarayı sevmedim ayça hakketen, ailenin değişmesiyle herşey düzelecekse, tamam değişsin ama aile herzaman iyidir hiç yok olmasından bile aile desteği herkese lazım derim gerisi bence yalan. Bana kim iyi davrandı onun arkasındayım diye bişiy yok aile hep yanımızda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış okumuşsun canım bir kez daha oku istersen.

      Sil
  5. hımm annadım iyisini yalancısını gördün.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...