Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

23 Nisan 2012 Pazartesi

So sweet blog award

Sonunda bende ipekbocegi'nin beni layık gördüğü bu ödül için teşekkür etme imkanı bulabildim. Senden başkası layık görmesdi beni zaten ^_^

Ödül için teşekkür ediyor ve aynen bu ödülü 'e paslıyorum ^_^ 

1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

Şu an işsiz olduğum için işsizlik beni evet çok mutlu ediyor, yan gel yat ^_^

2) Dilediğin meslek miydi?

Sinemacıyım aslen ve bu dilediğim meslekti, küçükken oyunlarımız senaryolu olurdu bizim ve öyküler hep benden çıkardı

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?

Geçen gün bir tweet görmüştüm.
Birisi ile beraber mutsuz olmaktansa tek başıma mutsuz olurum daha iyi diye. Son yaşadığım iki ilişki beni artık erkeklerden korkar hale getirdi o yüzden yalnızlığı tercih ediyorum şu anda.. İleride belki "Sana dokunmak insanları affetmek gibi" diyebileceğim biri karşıma çıkar bilinmez.

4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
 Yalan söylemiyorum, tatsız durumlardan da kaçınmıyorum hayatım bu aralar yeterince tatsız zaten. Biri üstüme geliyorsa ondan bile kaçmam bilerek üstüne giderim, kavga olacağını bilsem bile, o kadar kaçmıyorum yani tatsız durumlardan.

5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
Kendime ait bir dilim var evet. Ben hiçbir dil bilmeyen yegane bir insanım :)

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?

Hayır rüyamdaki evde değilim malesef ve asla ülkemi bırakmayı düşünmüyorum, ama bu şehirden taşınsam iyi olacak.

7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?

Seviyorum ama sevdiğim kadar sık değiştirecek maddi durumum yok :)

8) Çevre hayvan koruma hiç katkın var mı?

Sokaktan iki güzel kedi aldım, çevremi kirletmemek için ekstra çaba sarfediyorum, bir derneğe veya kuruluşa kayıtlı değilim.

 9) Televizyon ve filmleri sever misin?

Türk sinemasından pek hoşlanmıyorum, güzel dram işliyorlar ama komedi de çok kötüyüz malesef. Televizyon da fazla izlediğim söylenmez canım sıkıldıkça...

10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Çok çabuk sinirlenip parlıyorum biraz da alınganım, bunlar için tedavi de oluyorum. yani bırakmak niyetindeyim ama zamana ihtiyacım var.

11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Şanssızım.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...