Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

14 Nisan 2012 Cumartesi

Mim mim mim mim

Bir önceki mim yanlışmış, hiç söylemiyorsunuz... 100 kişi takip ediyor beni bunlardan 3 tanesi sadece okuyor desek nasıl farketmezsiniz yanlış mim yaptığımı aşk olsun... :/// Özlem mimi'ni yapmışım ama başlığına unutulmuş başlık demişim oysa o çok başka bir mimmiş :)

Şimdi öyleyse "Başlığı neydi bu mimin?" mimini yapalım....

Tabii yine beni ipekbocegi'm mimlemiş ve tabii yine bu mim sorulardan oluşuyor..

Hazır mısınız? Haydi buyrun.. *kahveden bir yudum çek, sigara yak*

1-Kendini seviyor musun?


Kendimi seviyorum ama megolomanlık boyutunda değil.. Bazen yaptıklarımı sevmiyorum ama genelde kendimle ilgili bir zorum yok, iyi hatunum, hoş hatunum, değer bilen hatunum :)

2-Yapmaktan hoşlandığın şeyler?


Blogum ile ilgilenmek.
Popmundo ve Second Life oynamak.
Yemek Yapmak.
Müzik dinlemek.
Etrafı toplayacağım diye kendi dağınıklığım arasında kaybolmak :)


3-Hedeflerin nelerdir?




Hedefim Sinema okumaktı ama okudum bitti ve işimden nefret ettim. Şimdi ise gerçekten tek hedefim Hindistan'da bir tatil başka da bir şey istediğim yok.

4-Kendini bir cümleyle anlatabilir misin?

Kadersiz.

5-Nefret ettiğin şeyler?

Sakız çiğneyenlerden ciddi anlamda nefret ediyorum, yemek yerken ağız şapırdatanlardan da nefret ediyorum ve çekirdek evet ondan da nefret ediyorum.

6-Favori film, şarkı, kitap?

Film:  Favori film hımmmm bu çok zor oldu;  Notebook






Şarkı:

Kitap: O kadar çok kitap varki sevdiğim, asla asla favori kitap seçemem aralarından ama başucu kitabın hangisi diye soruyorsanız size Kürk Mantolu Madonna derim :)



7-İlham aldığın kişiler kimlerdir?


Maeve Binchy'nin yazım tarzını çok seviyorum ben. Bestseller olmasına rağmen gönlümü ona kaptırdım.


8-Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın?


Önce okurdum sonra saklardım ve sonra yapacaklarım o kişinin kim olduğuna göre şekillenirdi. 

7 yorum:

  1. nesi yanlışmış ki, ben başlıkları kendim uyduruyorum anlayamam ki:D
    şahane cevaplarına bakarım ben:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem mimi imiş bir önceki yaptığım mim :)

      Sil
  2. :) ben takibindeyim merak etme ama dikkatsiz bir takipçi diğelim =P
    http://madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Elmyra tamam mimlerin iyi ama yazılarını özledim, arada bir kaç öykü, veya başka şeylerde serpsen daha güzel olmazmı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla iki mim üst üste koymuyorum Yakup, mutlaka arada bir yazı oluyor... Dikkatsizsin :)

      Sil
    2. Haklısın dikkatsizim hemde çokkkk :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...