Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

18 Nisan 2012 Çarşamba

Bir Dilek Tut - Make a Wish

Bu sabah televizyon izlerken bir tv spotuna denk geldim... Bir dilek tut isimli bir sosyal sorumluluk projesi, reklamını o kadar güzel yapmışlar ki gözlerim doldu. Bende kendimi bildiğimden beri Talasemi hastasıyım, sanırım beni de en çok bu yüzden etkiledi.

Küçük bir kız çocuğu vardı reklamında; Ben de balerin olmak isterdim hasta oldum dedi.

Çok etkilendim. Çünkü; Bende hayatım boyunca hep bir hasta olarak yaşadım, dışarıdan baksanız hasta olduğumu asla anlamazsınız Allah'ıma şükürler olsun ama siz birde içimdeki bene sorun hasta olarak yaşamak nasıl bir şey.

Küçükken yorulurum diye istediğim okullara giremedim, hiçbir spor dalına eğilemedim, beden dersinden hep muaftım oysa ben çok iyi futbol oynarım.


Bir dilek tut derneği hayati tehlike yaşayan hayati tehlike taşıyan hastalıklarla savaşan hastaların bir dileğini gerçekleştirmek için kurulmuş... 

Onları ayakta alkışlamak istiyorum ve bu yolda başarılar diliyorum... 

Peki biz ne yapabiliriz onlar için; 5282'ye boş mesaj atarak 5Tl değerinde yardımda bulunabiliriz bu derneğe, sigara parası bile değil bence bir kez daha düşünün ve bir şeyler yapın... 

Herkesin hayal kurmaya hakkı var. 

4 yorum:

  1. Hastalıklarla yaşayanların psikolojilerinin nasıl olduğunu anlamak için illa ki hasta olmamız gerekmez. Her şey bizim için. Duyarlı olmamız yeterlidir.

    YanıtlaSil
  2. Büyüdüğümüzde başımıza gelen kronik hastalıklar bile bizi etkiler dengemizi bozarken bi çocuga çünkü sen hastasın demek ne acı.. ve anlaması ne kadar zor..:( reklamı izledim ben de tesellimidir bilmiyorm ama.İnş birkaç çocuk mutlu olur bundan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...