Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

22 Nisan 2012 Pazar

Ölüm

Ölüm sıcaktır
Haberi soğuk
Duyduğunuz da sizi ürpertir
Sonra karşılaşırsın ölümle, kan kırmızıdır ölüm
Sıcaktır yakar içini
Sonra ıslak toprak kokusu ve tahta sesi
Ölüm sıcaktır
Haberi soğuk
Ölümü beklediğini söylesende çoğu zaman
Haberini duyunca içine bir korky basar
Simsiyahtır ölüm
Karartır seni
Dua sesi
Gül kokusu


Başın sağolsun kardeşim, seni seviyorum...

4 yorum:

  1. ölüm gerçektir !

    www.twitter.com/ferhatbayramm
    www.ferhatbayram.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ölüm olmasa dünyanın anlamı olmaz, ölüm acıdır sonunda ayrılık vardır sevdiğini bir kez daha görmezsin yokluğu ömür boyudur. Ölüm bilinmeyendir nereye nasıl gideceğini bilmezsin, kokarsın bir sürü hikayesi vardır. Ölüm zalimdir genç yaşlı dinlemez. Hayırlı ölüm iyidir sonunda ayrılık olsada. Ama ölüm acıdır var olanı yok saysada. Ölüm kıskançtır senin yerine onun alır. Ölüm nezaman kendi canını alacak ozaman huzur bulacağım ölümü sevmiyorum, hatta nefret ediyorum benim kini alacağına onun canını aldım ölümü anmıyorum götü kalmasın diye anlıyorum seni başın saolsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...