Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

6 Nisan 2012 Cuma

Yorum...yorum... Seni Seviyorum...

Dün gece bir melek, bir prenses, bir sultan, bir kadın eli değdi bloğuma... Gecenin bir yarısı, sanırım bana göre gecenin bir yarısı 2 aydır 9 da uykuya dalan bir insan olarak konuşuyorum bunu sihirli parmakları ile bloğumu bloğumdan aldı yerine sade ve güzel bir blog yaptı şu prenses...

Bu böyle olsun, şu şöyle olsun derken hem hasret giderdik hemde bloğuma şu şekli verdik, umarım beğenmişsinizdir.

Bu prenses bir de blogumun yorumlarına yanıtla ibaresini ekledi şimdi siz yorum attıkça şıp diye yanıtlaya basıyorum şık diye size yanıt veriyorum ama gel görki alışmamış dötte don durmuyor^^

6 yorum:

  1. ahahaha ^^ çok güldüm son yorumuna^^ Beyin fırtınası yapmışsınız beraber fikirlerinize, ellerinize kollarınıza sağlık^^ Çokta güzel olmuş güle güle kullan yeni temanı elmyram^^

    YanıtlaSil
  2. Hihahah yanıtlaya basmadın di mi ben de yapıyorum aynı şeyi :D
    E daha kaç şekle sokarız birkaç saatte bu kadar oldu ama senin renklerin oldu:** o kadar özlemişim kiii:)

    YanıtlaSil
  3. çok cici sayfanız.
    içten ve samimi.
    takipçinim ..
    bende beklerim sayfama.
    kucak dolusu sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bil mukabele :))) bende takipçiniz oldum zaten hemen...

      Bol bol görüşmek üzere yeni blog dostum ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...