Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

7 Nisan 2012 Cumartesi

Günaydın Cumartesi!

Bugün Cumartesi güneş yüzünü gösterdi, kimi sevgilisi ile buluşmak için hazırlanmaya başladı şu saatlerde kimi hala miskinlik yapıyor yataklarında ben ise geçmişim pc başına kendimi eğliyorum, gazetede muhteşem bir haber gördüm tüm enerjim ve heyecanım yerine geldi.




TUBORG GOLD FESTIVAL




Festival ile ilgili geçerli bilgi için şuraya bir tık!

Normal Kombine benim olayımdır çünkü genelde bir köşede takılmayı severim konserlerde öyle önlerde çılgınlar gibi sıkış tepiş olmak bana göre değil anlayacağınız. 4-5-6 Temmuz Parkormanda tatildeyiz!

Hazırlayın en rahat kıyafetlerinizi kızlar.


Festivale Katılacak Gruplara gelince:
Guns’N’Roses
Evanescence
Within Temptation
Godsmack
Lacuna Coil
In Flames
Apocalyptica
Pentagram
Ugly Kid Joe
Skindred
Sweet Savage
Redd
Erdem Yener
Ayşe Saran
Planeur
Gürcan Ersoy

Dahası eklenecekmiş gerçi bunlar bana yeter ama neyse :) bekleyelim bakalım bir heyecan ^_^

Park orman'ı ben çok seviyorum benim için anıları çok büyüktür, eminim çok çok çok eğleneceğizz....

Yihuuuuuuuuuuuuuuuuuu *\o/*

Neyse ne diyorduk Cumartesi değil mi bugün? Ne güzel Ne Güzel :)
Saat 14:00'da Kadıköy Boğa'da Nesliş ile buluşacağız sonra o gidecek Dilara gelecek sınavdan çıkıp ve sınavı çok iyi geçmiş olacak.

Bugün güzel! Bugün Cumartesi ve daha güzel olacak!

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...