Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

5 Nisan 2012 Perşembe

6 Şubat - 5 Nisan

Sevinçle, hüzünle birlikte yaşadım tüm geçmişimi, bazen yüzüme yüzüme vurdu hatıralar, kimi zaman öğürttü, kimi zaman ağlattı bazen güldürdü. Öyle ya da böyle geçti zaman çabucak. Avuçlarımın içinden kaydı 2 ay... Yaşandı ve sonunda BİTTİ...

Geliyorum dedim, geleceğim dedim ve sonunda geldim.

Şimdi belki biraz buruk, biraz heyecanlıyım.

Ama bana nasılsın diye sorsanız gerçekten bilmiyorum.

Bilmiyorum kelimesi en çok kullandığım kelime şu aralar.

Bir yaprak gibi savruluyorum rüzgarda belki iyiye belki kötüye ama daima istediğim yere..

Geçmiş geçmişte kaldı artık iyisi ile kötüsü ile hatıralar...




Yeniliğe çevirdim yüzümü, güneşe baktım, çam ağaçlarının arasından geçerken... Gözlerimden yaşlar aktı ve bu sefer kendim için ağladım kimseyi düşünmeden..

Çabalamalıyım, yorulmadan çabalamalıyım yapabilirim çünkü güçlüyüm..

Yaşamak güzel ve aldığım nefes için şükrediyorum.

İki güzel dostum gelişimi kutlamışlar onları öpüyorum....

6 yorum:

  1. Olcayto Perez5 Nisan 2012 17:30

    Hadi bakalım hoşgeldin

    YanıtlaSil
  2. bebeğim hep burada ol, hep yüzün gülsün... İyi ki varsın ve yeniden hoşgeldin ^^

    YanıtlaSil
  3. Daha bir sürü gerçek dostun olacak dost bildiklerin ve sildiklerinin yerine geçecekler.. sen kendine yeni bir hayat bahşettin ya, artık yoluna çıkamaz hiçbişey:*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...