Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

8 Nisan 2012 Pazar

Ne tema değiştirmek mi?

Bir daha mı asla?!?!

Saat 10 gibi eve girdim bugün, muhteşem bir günün ardından şu temamı değiştireyim de güzel güzel yazılarımı yazayım keyifli keyifli demiştim. Olaylar böyle keyifli başlamıştı aslında.

Sonra 9348329084 tane tema denedikten sonra belimde bir ağrı, gözlerimde bir yanma ve stres cabası olmaya başladı.

Doluyo koyuyorum dolmuyor, boşa koyuyorum taşmıyor, o kadar çaresizim işte!



En son dedimki;
"Kızım sen ne istediğini biliyor musun bana bir söyle?"

İşte o an anladım acı gerçeği aslında bende nasıl bir şey istediğimi bilmiyorum..

Tema dediğin basit olmalı görüntüde ama bir ahengi olmalı ne çok beyaz olmalı gözü acıtmalı, ne siyah olmalı gözü yormalı...

O zaman ben bunu kendim yaparım dedim ve döndüm varsayılan temalara.

Onu ekle bunu çıkar derken. İpekböcegii'min de bana yapmış olduğu header'da bu temama cuk diye oturunca şuanki halini aldı.




Yaklaşık 5 saattir ne su içiyorum, ne sigara ne cola, tema tema tema diye kafayı yiyeceğim.


Bunu sizinlede paylaşmak istedim. Sol kısmada bir anket koydum yanıtlamayı sakın unutmayın olar mı?


Şimdi blogum bana göre harika oldu.
Bende kendime soğuk bir kola koydum. Bir de sigara yakıp keyifle bloguma bakacağım.



Haydi iyi geceler!
Öpeledim :)

3 yorum:

  1. dün de ötekisine bayıldın korkuyorum yarın nolcak:p
    bu gerçekyen şahane oldu yetişmesem olamazdı da:p
    ankete isyan ederim bir kişi kitaplı kırmızı tema desin yakarım çırasını söyliyim onun devri bitti bi önceki mi desen neyse yaa sen ona döncen ben anladım:S

    YanıtlaSil
  2. Yok dönmicem :) Ama en sevdiğimdi o, o ayrı :) Ama bu en şukela oldu... Bu kadar amayı uykusuzluğuma ver :) Hadi yatalım ipekböcegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya videolara bakakalmışım ehihi hadi yatalım uçuçböceğim tatlı düşler:*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...