Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

8 Nisan 2012 Pazar

Koşun koşun Elmyraucuc'u yakaladık Röportajladık :)

Bu bir mimdir, yazılan her şey hayalidir verilen cevaplar gerçektir.

Elmyraucuc'u evine girerken yakaladık bizi kırmadı ve röportaj yapmayı kabul etti, ayak üstü sorduğumuz 11 soruya işte böyle cevap verdi;

1)Ölmeden önce görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası?


Hmmm başlangıç için güzel bir soru, tebrik koydum size. Tabii ki Hindistan'ın Goa'sı.. Muhteşem bir yer bence Goa orası ile ilgili o kadar çok gezi notu okudumki isterseniz size oraya gitmiş gibi yüzlerce hikaye anlatabilirim. Goa'da en çok görmek istediğim yer ise Kuzeyindeki Anjuna sahilidir. Hatta şu cep telefonumdaki fotoğrafa bir bakar mısınız? Burayı kim görmek istemez ki?


2)Kış mı? Yaz mı?

İçinizden yaz diyeceğimi geçirdiğinizi biliyorum fakat malesef bence kış. Ben kışı daha çok seviyorum evet yazın yapılacak sokak aktivitesi çok oluyor ve çok fazla tatil yapma imkanı oluyor ama vıcık vıcık sıcak ve güneş hiç bana göre değil.

3) Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın?

Hiç boyattım mı mı? Değişik saç renklerimden boya kataloğu hazırlayabilirsiniz :)


4) Blog'umda en çok ne tarz konular görmek isterdin?

Kişisel blog kişisel blogtur, bana her şeyi anlatın, hüznünüzü, mutluluğunuzu, eğlencenizi, yediğinizi içtiğinizi her şeyi bilmek isterim, okumak isterim sizin elinizden sizin kaleminizden sizi.

5) Yaptığın en çılgınca şey neydi?

Sanırım Erenköy Ruh ve Sinir hastanesi A1 servisine yatışımı kabul etmem ve orada 2 ay bulunmam benim için yaptığım en büyük çılgınlıktı.

6) En sevdiğin tatlı nedir?

İzmir'de izmir Lokması diye geçer, Eminönünde Osmanlı Lokması işte en sevdiğim tatlı o :)


7) Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi?

Mat renk olan her ojeyi bıkmadan kullanabilirim fark etmez benim için rengi :) Mat Kırmızı tercihim olabilir ;)

8)Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?

Evde zaten birbirinden tatlı iki kedim var.. Muhteşemler onlara tapıyorum. Bir çok hayvanım oldu tam bir hayvansever olduğuma hiç şüphe yok :)


9) Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?

Karakalem vardı sanırım artık çıkmıyor ve ben bu aralar hiçbir dergiyi düzenli okumuyorum iyi aklıma getirdiniz yarından tezi yok bir dergiye bağlanmalıyım :)


10) Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir hangisi? Neden?

Şehir! İstanbul
İlçe! İznik

İstanbul'da hemen hemen her şey var.. Boğaz, tarihi eser, sahil, dağ her şey her tür eğlenceye yönelebilirsiniz aradığınız her şey burada.

İznik ise sessiz sakin ve inanılmaz bir göl kokusu ve doğa... Ölene kadar kendimi geçindirecek param olsa 5dk durmam gider taşınırım.

11) İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir?

En kötü özelliğim biraz fazla kapris yapıyorum sevdiklerime :)
İyi özelliğim ise neşeli olmammış. :)

Eski bir mim ama yapmayan varsa bu yazının yakınlarından geçen okuyan ve beğenen bende onları mimliyorum^^

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...