Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

16 Nisan 2012 Pazartesi





Daha önce bir çok konser, bir çok eylem, bir çok buluşma gördüm, o alandan bu alana geçtim, ama böylesini hiç görmemiştim. Gerçekten 200.000'i geçkin kişi  TEK YUMRUK olmayı başarabilmişti. Yaşlısı, genci, çoluğu, çocuğu, farklı dinler, farklı mezhepler hatta farklı diller TEK YUMRUK olmuştu, zaten bu demek değilmiydi TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE demek.. Hayal gibi ütopya gibi ama olmayak bir şey değil elbet olabilir. 
Burada siyaset konuşmuyorum yanlış anlaşılmasın, burada birlikten beraberlikten, kardeşlikten bahsediyorum.
Ve tüm bunlar Grup Yorum konseri altında olduğu için bir başkaydı. 16lı yaşlarımda şarap içerdik İznik göl kenarında ve Cemocan'ı söylerdik hep bir ağızdan sonra Karlıkayın ormanına geçerdik o yaşlarda daha bir delikanlıydık ve daha güzeldi o zaman her şey sanki. 
Dün işte o yaşlarıma geri döndüm ben, hayatımda halayın "h"sinden anlamayan ben halaya bile katıldım... 

Her şey o kadar güzel ve muhteşemdiki... 
Orada bulunan tüm yoldaşlara, kardaşlara teşekkürler... 


8 yorum:

  1. Güzel geçmesine sevindim canim :) müzik zaten barış ve birlik demektir... Bu barışı engellemeye çalışanlar utanmalı emellerinden...

    YanıtlaSil
  2. Haziranda ölmek zor...Muhteşem seslendiriyorlar... Bu arada teman çok şirin olmuş balım ^^

    YanıtlaSil
  3. ne güzeeel bişi yapmışsın.
    yorumu çok çok severim.
    konserleri hep tehlikeli olur ama.
    :)
    haziranda ölmek de çok zor ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En ufacık bir kavga çıkmadı :) Her şey çok çok güzeldi

      Sil
  4. alninda yildizli bere...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...