Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

9 Nisan 2012 Pazartesi

En sevdiğim şeyler mimiiiiii

Bir mim bir mim bir mim dahaaaaaaa :)

Ben yokken çok birikmiş bunlar yahu ^_^


1) En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın?

Sahilde çimlerin üstünde pinekleyip, kitap okumak..
Pc başında kola veya kahve ile sigara keyfi yapmak..
Sinema'ya gidip film izlemek, üstüne yazılar yazmak..
Bir kitap bitirip onun üstüne yazılar yazmak...

2)Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?

Sosyal Medya çok fazla zamanımı alıyor bunların haricinde araştırma yapıyorum bol bol, zaman kalırsa popmundo ve second life oynuyorum ^_^



3)En sevdiğin filmler nelerdir? İzlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz filmler nelerdir?


The Notebook
Bir tutam baharat
Girl, interrupted
Gugukkuşu
Uçurtmayı Vurmasınlar
Sleepers




liste daha çok uzar gider...

4) Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?

Bir sırt çantası istiyorum ama eastpack tarzı değil daha çok bez olması tercihim yazlık bir çanta :)
2-3 parça kıyafet alsam iyi olabilir.


5) Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar nelerdir? 3 tane.

Pembe Mezarlık
Bu Sarkiyi Dinliyorsan
Ben Anlarım
Kareli Battaniye





Sevdiğim şeyler işte bunlar ^_^
Sizde eğer bu yazıyı sonuna kadar okuduysanız ve bu mim'i yapmadıysanız mimlendiniz ^_^

4 yorum:

  1. Ben anlarım la la çünkü en iyi ben tanırım senii buna ben de takığım çok güzell^^ ben mmlediğim için mim bana değmedi ardımdan gelen sobe!

    YanıtlaSil
  2. 1. En sevdiğimiz şeyler zaman zaman değişebiliyor. Son zamanlarda birbuçuk yaşında olan torunum Mehmet Akif'e mızıka çalıyorum. Resim çizmek. Grafik. Sahilde yürüyüş yapmak. Vapurla karşıya geçmek ve martılara yiyecek atmak. Bisiklet ve motorsiklet sürmek, mektup yazmak, karpuz kesmek, meyve soymak, kediler, kuşlar, düşünmek, hayal kurmak, umud etmek, paylaşmak..

    2. Bilgisayarda grafik yapmak, nete girip blogları takip etmek, sosyal medya, haberleşmek, paylaşmak..

    3. En sevdiğim filimler, Çağrı, Amelia, Rüzgar gibi geçti..

    4. Bu sıralarda almak istediğim; birkaç mızıka, çantamda bulunsun. Tanımadığım sokak çocuklarına rastladığımda onlara küçük bir dinleti yapıp sonra da mızıkayı onlara hediye ediyorum. Sümüklü yüzlerndeki mutluluk ifadesini görmek gerek. Mukqtlu olyorum.

    5. En çok dinlediğim şarkılardan çok enstrümantel müzik. Caz. Klasikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara mızıka hediye etmen çok güzelmiş :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...