Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

6 Nisan 2012 Cuma

Haremimi kurdum içine bal kaymak koydummmm!

Harem mim'i yaklaşık 1 ay önceki mim, ben yokken neler olmuş diye gezinirken bu mim'i buldum bir de baktım mimlenmişim... Bayılıyorum mim yazmaya bayılıyorummmmm^^

Aaaa şimdi aklıma geldi daha önce bu tarz bir yazı 13pont'da yazmıştım bir de ona göz atabilirsiniz ^_^

Şimdi gelelim benim haremimde kimler var ^_^

1 - Hünkar'ım Padişah'ım

Special K.

O özel biri padişahım diyince nedense aklıma bir tek o geliyor neden mi çünkü; Beni dize getiren tek erkek kendisi malesef :)

Harem benim olduğuna göre bir kaç gözdem olmalı değil mi?

2 - Gözdelerimden biri mutlaka Robbie Williams olmalı. Hemde en gözdem...
Kendisi hem dans ediyor, hem şarkı söylüyor hemde kadınlara nasıl davranacağını çok iyi biliyor o gözdem olmayacak kim olacak sorarım size?



3 - Mark Wahlberg

O seksi, o yakışıklı, o güçlü, o şirin... Tapılası, sevilesi erkek.


4- Tom Cruise

O'nu haremime Eyes Wide Shut filmindeki pelerini ile gelirse kabul edebilirim o filmde gerçekten usta bir oyuncu ve seksi bir erkek olmayı becermişti bana göre :)


5- Johny Depp
Söyleyecek söz bulamıyorum her şey ortada...


6- George Cooney

7 yaşından 70 yaşına her türü ile, her şekli ile haremime gelsin o zaman bana her gün KUTSAL PERŞEMBE :)))




7- KUŞUM AYDIN
Her hareme bir harem ağası şart değil mi ama?


Daha onlarca yakışıklı erkek sayabilirim ama harem benim haremim değil mi? Ben 7 tane isterim gerisini siz alın şekerlerim :))))

Bu mim epey eski ama, bu yazının yakınlarından geçen sonuna kadar okuyan, hoşuna giden kim varsa bu mimi benden mimlenmiş olarak kendilerini kabul edip yapabilirler.

Şimdi bir de gerçek HAREM'e göz atalım..

Öpeledim..

5 yorum:

  1. aydının amma pozunu bulmuşsun haa:D
    demek olgun dolgun dövmeli ve adeleli erkekleri aldın hareme hmm:))

    YanıtlaSil
  2. evet onlar benim canlarım yerim yerim :)

    YanıtlaSil
  3. kuşum aydın ^^ harem ağası ahahaha ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...