Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

27 Mart 2012 Salı

İntihar Mektubu

Geçmişimden bugünüme beni getiren; siz sahte aşklarım, siz yalancı dostlarım...

Eminim aranızda üzdüklerim ve hata yaptıklarım olmuştur. Özür dilerim!

Şu an hayal ediyorum her birinizin suratını hepiniz yukarıdaki cümlemi üstünüze alınacak kadar gamsızsınız ve yüzünüzdeki bu gülümseme işte bu yüzden.

Bir coğunuz kendi menfaatleriniz için beni, yaraladınız, yıkıp geçtiniz.

Bazılarınız sex manyağıydı, aşk dediğiniz üç günkük heyecan ömürlük dostluktan önce geliyordu.bu da beni yaraladı...

Bazılarınıza ben yetemedim veya yanlış geldim ama sonra sizlerden aldığım haberler malezef iyi olmadı.

Sonunda farklı yerlerde değiliz, bir çoğunuz uyuşturucu bağımlısı, bazılarınız istemediğihayatlardq bense Erenköy Ruh Ve Si ir Gastanesi A1 servisindeko yatağımdayım...

Üzülüyorum en çok kendim için. Büyümek için insan hep yanlış seçimler mi yapar?

Sizi afffediyorum 3'nüz hariç bir de kendimi hiç afffedemiyorum...

Elveda sahte aşklarım, yalancı dostlarım...

Merhaba yeni hayat, gerçek hayat....

3 yorum:

  1. Bu postu okumamış olayım..

    YanıtlaSil
  2. Evet burada hayat kötü, insanlar kötü ve herşey boktan... Ancak doğru ve güzel insanlarda var senin gibi... Hayat her zaman elinde çiçeklerle gelmiyor ziyaretimize, çoğu zaman yağmur ve çamur içinde yollar... Ama neye inanıyorum biliyor musun? Gerçekten hayata karşı güçlü durabiliriz ama önce herkese iyi niyet gösterilemeyeceğini öğrenmemiz lazım... İnsanlar çıkarlarına o kadar düşkünler ki, çıkarlarından vazgeçmektense dostlarından bile hiç düşünmeden vazgeçebilirler. Sesini duymak bana yetti... Keşke elimden seni mutlu edebilmek adına daha fazla şey gelse, yepyeni bir dünya kurabilsem senin için... Ama olmuyor elimden ancak dostluğum geliyor :( Sen sakın kendini üzme meleğim... Herşey çok daha güzel olacak ileride bak gör sen... Herşeyi unutacağımız günler çok yakın... Seni çok ama çok seviyorum meleğim ^^

    YanıtlaSil
  3. Geliyor bazen çok umutsuz anlar çöküyor omuzlarıma kendime sahip olamıyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...