Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

21 Mart 2012 Çarşamba

Mim 1 - 5N1K

İpekbocegi'm biricik dostum beni mimlemiş. Bir süredir buralarda yokum, bir süre daha olmayacağım ama izinli olduğum şu 3 günde en azından blog dostlarımın mimlerini mimliyim ki aklım buralarda kalmasın :)

5N1K
Ne?, Nerede?, Nasıl? Ne zaman, Neden?, Kim? sorularını aklımıza gelen ilk cevaba göre cevaplıyoruz. Bu kadar basit :)

Ne?




Ice Chai Tea Latte, venti boy olsun lütfen... Mmmmm enfes, leziz, mükemmel bir soğuk içecek. Aman ha sakın sıcak içmeyin ve aroma koydurmayın. Venti Ice Chai Tea Latte için küçük kalıyor malesef :)

Nerede?

Olimpos'da çünkü; Hayatımda bir kez doğum günüm için Olimpos'a gittim ama Mavi ve Sarı orada bana hayatımın en kötü tatilini yaşattı kendilerini bitirmelerine birer adım attılar benimde dibe çöküşüme yardımcı oldular. Olimpos doğal güzellikleri ile DESTANSI bir yer o yüzden orada güzel bir tatil yapıp bu kötü anıları zihnimde güzelleştirmek istiyorum.


Ne zaman?



Yeniden birine güvenip, aşık olabildiğim zaman :)

Neden?

Çünkü; Çok incindim, incetildim derinden...


Kim?

Burcu Kaşifoğlu

Çünkü; O içimdeki sızım, kız kardeşim, ablam, her şeyim... özlediğim, tek özlemim...


1 yorum:

  1. Nasıl güzel yazmış benim kırılgan hassas ruhumm, seni seviyorum:*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...