Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

1 Mart 2012 Perşembe

Karamsar...

İnsanlar ne kadar karamsar.
Karamsarlık bir hastalık mı?
İliklerden mi geçer damarlardan mı akar?

Rüzgar esse uçar mı karamsarlık?

Sadece insanlar mı böyledir? Yoksa hayvanlar da karamsar olabilirler mi?

Yaşatırmı bu hastalık ölümcül müdür bulaşıcı mı?

Şu an Siyah Leopar'ım yanımda olsun ve karda yürüyelim isterdim ama imkansız o gitti beni bırakıp gitti..

Özlüyorum seni.


Beni bırakıp giden ilk insan değil, son olmayacak.


N
eyse, iki gün tedavi için ara vermiştim ve ben bu iki günü uyuyarak geçirdim. Yapmak istediğim hiçbir şeyi yapamadım. Ve şimdi yine gitmek zorundayım. İçimde kendime dair, hayata dair hiç umut yok. Öyle karamsarım ki. Susmak istiyorum size de bulaşmasın. Sizi sevmeye devam ediyorum bir gün elbet döneceğim.

6 yorum:

  1. Yanında yer aç bana da.. öyle karamsar öyle mutsuzum ki, ve bi o kadar yalnız:(
    Çok özledims eni çok ağır geldi bu ayrılık bana, ama biliyorum çok sağlam döneceksin:*

    YanıtlaSil
  2. Sen benim en kıymetlimsin... Bana da çok ağır geliyor bu ayrılık ve her sancısını yaşıyorum emin ol... Çok yalnız ve çok karamsarım hala... Ve gözlerimdeki yaşları durduramadım daha..

    YanıtlaSil
  3. Hayat dediğin gibi gerçekten de garip elmyracığım. Ne yaparsan yap karşında ki kafasına koyduysa seni kaybetmeyi birşekilde kaybediyor belki... Sen güçlüsün, her engeli aşabilirsin ama önce azmetmen gerekiyor. Yolda yürürken öncelikle yanında kimlerin sana eşlik edeceğine karar vermeli ve zor da olsa korkularından arınmalısın. Dün o kadar bekledim seni, ama seni de anlıyorum... Keşke konuşabilseydik... Işıkları kapattığında elbet karanlık olur, göremezssin. Işıkları yeniden açtığında ise belki daha önceden görmediklerini de görürsün. Bu tamamen senin bakış açın ve unutma ki ışıkları açmakta kapamakta senin elinde... Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. Elmyra bukadar karamsar olmana bircok neden olabilir. Bunu agiryasayanlardan biri olarak soyliyim. Gulmeyi ogrendim nekadar buyuk olursa olsun acilarin guleceksin deli diyebilirler desinler umrumda bile degil gulmeye devam edeceksin hic durmadan ozgurce hergece bazen gunduzleride agladim her defasinda kendimden yuregimfen ruhumdan verdim olmek istedim baktim dunya donuyor bosa dedim gulunce dunyanin durdugunu snladim seni cok seviyorum kaybetmek bile dusunmuyorum geleceksin bekliyorum mutlu olmani istiyorum mutlu ol lutfen

    YanıtlaSil
  5. Mim 1-
    http://ipeksi.blogspot.com/2012/02/haremi-kurdum-sumbul-aga-nerdee.html
    mim-2
    http://ipeksi.blogspot.com/2012/02/5-soruluk-mini-mim.html
    mim-3
    http://ipeksi.blogspot.com/2012/02/roportaj-l-mim.html
    min-4
    http://ipeksi.blogspot.com/2012/02/hayatmz-film.html

    YanıtlaSil
  6. Akşam Liseleri olaraktan sunumlarınızı çok beğendik. Başarılarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...