Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

29 Mayıs 2012 Salı

Elmyraucuc diyorki;

Merhaba,

Ben psikolojik hastalığı olan bir bireyim, Sert çıkışlarıma, bağırmalarıma, triplerime, sevgi budalalığıma, sevgi açlığıma katlanmak zorundasınız anca böyle bir durumda DOST, SEVGİLİ, AİLE olabiliriz ve ancak bu durumda bende sizin her şeyinizi olduğu gibi kabul edebilirim. SEÇİM SİZİN!!! Beni dinlediğiniz için TEŞEKKÜRLER, öpt. kib. bye.

3 yorum:

  1. Belgelenmiş olmasa bile hepimizin böyle anları var birbirimizi anlamak,bazen kavga bazen telafi etmek durmundayız.lütfen böyle şeyler yazma:(

    YanıtlaSil
  2. Biz yanınızdayız. Unutmayız seni..

    YanıtlaSil
  3. Ben seni böyle tanıdım lütfen değişme, iyi anlamda değişmek serbest tabiki, ama diğerleri gibi kötü olma lütfen :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...