Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

2 Haziran 2012 Cumartesi

Hastane Günlükleri - 5

10 Şubat 2011



Bugün buralarda hiç huzur yok, gerginlik çok. Sanırım kapalı alan sıkıntısı, karlar ile kaplı bahçe ve bu soğuk havalar bizi mahvediyor..

Sabah oda arkadaşım ile yaptığım saçma tartışma sonrasında annemin ziyaretçi olarak gelmesi ve onu ağlarken görmek ve hiçbir şey yapamamak!!!!!!!!

Lanet olsun! Elimden hiçbirşey gelmiyor. Ben burada bir hallerde, annem orada başka bir halde....

Para yok, kardeşlerim, annem, ananem... ve ben onlara bakamıyorum! Çok üzülüyorum günlük çok!!!

Neden bir çözümü yok tüm bunların? Ben nerede hata ediyorum ne yapabilirim?

Annem daha fazla üzülmesin, anneannem de hep yanımızda olsun ne olur.

Ve ben ne kadar değersiz, işe yaramaz bir insanım.

Daha fazla yazamayacağım..............................................................................

2 yorum:

  1. Tez normale dönersin inşallah.. Ayrıca güzel bir işe balarsın. Geliri gelir zaten..

    YanıtlaSil
  2. mimleyim de ortaya çık hadiiiii.
    :)

    iş sağlık yoluna giriyooo diy miii.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...