Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

6 Mayıs 2012 Pazar

ÇOK YÖNLÜ BLOGGER ÖDÜLÜ'NÜ BEN DE KAPTIM

Sevgili Deeptone hiçbir blog arkadaşını birbirinden ayıramamış ve benide aralarına katıp bu ödülü layık görmüş;
Versatile Çok Yönlü Blogger Ödülü. Çok çok çok teşekkür ediyorum kendisine.

Ödülün kuralları ise şöyle:

1. Siz de 11 arkadaşınıza vereceksiniz bu ödülü

Fragile , Madam B,Bayan Misi, Dilek Afiyon Avci, 
Fulya, Sitare, 
Herdemlezzet~Arzu~ , FilizHemere - Nyks , Profösör,
Aylin Şahin

2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor.

Zevkle uğruyorum sürekli zaten her birinin bloguna.. :)


3. Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.

Daha önce kendim ile ilgili 7 gerçeği yazmış mıydım ne?


4. Size ödül veren kişiye teşekkür edin.

Deeptone, beni de layık gördüğün için çok çok çok teşekkür ederim^^


5. Versatile Blogger Ödül fotosunu blogunuza ekliyorsunuz.

Eklemiştim bile^^

4 yorum:

  1. :) Teşekkürler,
    en kısa sürede yanıtlayacağım...
    Sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok kısa zaman oldu:)
    Yanıtladım bilginiz olsun...:)))
    Tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. ödülün hayırlı olsun şekerim:)) ben de ödülümü geldim ve aldım çok teşekkürler... en kısa zamanda yayınlıcam..:))

    YanıtlaSil
  4. mersiiiii şekerim en uygun olduğum vakitte mimini amacına uygun bir hale büründüreceğim:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...