Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

18 Mayıs 2012 Cuma

Teyze olmak

Bugün Teyze oldum, bebeklikten beri yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen kuzenim biricik kız kardeşim Ayşem bugün minik bir bebek dünyaya getirdi, kokusunu duyamasam da ona dokunamasam da ben bugün Teyze oldum. Miniğimi görmeye gözlerini dünyaya açtığında yanında olmayı çok isterdim ama hayatsal sorunlar yüzünden bugün onların yanında olamadım en kısa zamanda gidip haretle önce Orhan Efe'mi sonra Ayşem'imi kucaklayacağım. Teyze olmak gerçekten çok acayip bir duyguymuş bundan tam 14 sene önce abla olduğumda ufak bir kıskançlık hissetmiştim 12 sene önce 2. kez abla olduğumda ise inanılmaz bir sevinç vardı ve şimdi Teyze oldum çok değişik bir duygu bu; içimde inanılmaz bir sevinç var açıp açıp yiğenimin fotoğrafına bakıyorum kokusu burnuma geliyor ve içimi inanılmaz bir sevinçle yanlarında olamamanın verdiği burukluk kaplıyor.

Belki benim için şu hayattaki en önemli kişinin kaybettiğim meleğim teyzem olduğu için bu kadar değer buldu içimde bu sıfat belkide bebeğimiz dayımın adını taşıdığı için bu kadar önemli oldu benim için bilemiyorum. 

Çok mutlu bir hayatı olsun bebeğimizin, analı babalı büyüsün, başarılar önünde dizilsin..

Hoşgeldin dünyamıza Orhan Efe'm hoş geldin.

4 yorum:

  1. masallah Allah analı babalı buyutsun ne guzel duygudur teyze olmak ınsan farklı hısseder kendını..:)sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim biricit çok sevinçliyim :)

      Sil
  2. hayırlı olsun, teyze olmak çok güzeldir, benim de bununla ilgili bir yazım vardı, teyze anne yarısıdır derler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link atsaydın da okusaydım cnm :) dur buliim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...