Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

5 Mayıs 2012 Cumartesi

MİM SORUSU:'KADINLARA SUNULMUŞ TEK GELECEK EVLİLİK MİDİR ?'

Mim sorusu Misi'den gelmiş, çok beklettim biliyorum ama yazmak istememek çok kötü bir hastalık.

Neyse gelelim konumuza;

KADINLARA SUNULMUŞ TEK GELECEK EVLİLİK MİDİR ?

Hayır, asla öyle olamaz. Günümüz kadınları, çalışıyor, okuyor, tek başına ayakta durabiliyorlar. Gel görki bazen böyle olmuyor; benim de bir çok arkadaşım evlilik ile kafayı yemiş durumdalar. Bence bu evlilik ile gelecek olayına kendimiz kendimizi adapte ediyoruz. Arkadaşım evlendi bende evleneceğim, eyvah yaşım geçti evlenmem lazım gibi bir çok bahanemiz var evlenmek için.

Erkeklere sunulmuş tek gelecek asıl evliliktir bana göre çünkü; Bir kadına ihtiyaçları vardır arkalarını toparlayacak, eğer anneleri evlen diye tutturursa, çılgınlar gibi etrafta "evlerinin kadını" olacak hatun kişisini arar dururlar.

Biz kadınlarda olan durum ise ya yaşımızın geçip gittiğini farkettiğimiz için ya sosyal baskı yüzünden yada çocuk sevdası.

Ben kadınların geleceğinin evlilik olduğuna inanmıyorum. Günümüz Türkiyesinde güçlü olmamaları için hiçbir sebep yok.

Konuyu Aradia'ya paslıyorum, bakalım o ne düşünüyor bu konuda :)

5 yorum:

  1. Cok dogru yazmşsn arkadaşm kesinlikle ben de inanmyorum

    YanıtlaSil
  2. Bir olimpiyat şapmiyonu Nadiya Comanaçi ben mutluluğu kırk yaşında buldum deyip evlenenlrdendir. ecvliliğin yaşı başı yoktur. Kimse için de geçmiş değildir. Bazan insan yetmiş yaşında evlenir ve gerçek mutluluğu tadabilir.

    YanıtlaSil
  3. elmyra'm muhteşem bir konu ve bu konuda yazmamak olmaz bu aralar projelerle bogusuyorum ama bu gece yazacağım^^ Neler neler düşündüm daha şimdiden... Bu arada çok güzel ve çokta doğru yazmışsın ayakta alkışlıyorum senı^^

    YanıtlaSil
  4. Feminizm kocayı buluncaya,
    Kominizm parayı buluncaya,
    Ateizm uçak sallanıncaya kadardır...

    YanıtlaSil
  5. Feminizm kocayı buluncaya,
    Kominizm parayı buluncaya,
    Ateizm uçak sallanıncaya kadardır

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...