Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

11 Mayıs 2012 Cuma

Lanet



Bugün bir başka sıkıldım lanet olsun
Düştüğümde kanayan bacağımı izlediğimde hissettiğim gibi hissediyorum bugün
Lanet sigaram bittiğinde boş pakete bakar gibi hissediyorum
Ben tekelden bira alırken, işe giden insanların bana bakışı gibi hissediyorum kendimi bugün
Lanet olsun bugün yine ufacık bir kız çocuğu gibi ağlıyorum
Kız çocukları neden hep ağlar o ufacık beyinlerinde neler kurarlar kim bilir belki bende farketmeden kuruyorumdur kafamda bir şeyler ve ağlamaya başlıyorumdur
Kalkarken kocaman bir yudum alacakmışım gibi içeceğimden hararetli bugün
Kurumuş dudaklarım sanki kullanılmayan bir sabun gibi çatlamış
Uzun soğuk gecelerde ilk yatağa girdiğinde yakalandığın sıtmanın verdiği yorgunluk gibi yorgunum bugün
Ve bir hasta kadar umutsuzum bugün
Lanet olsun bana Lanet olsun bugüne

4 yorum:

  1. LANET OLSUN ZOR BİR DURUM..

    YanıtlaSil
  2. Zor bir gün demek hava kapalı yağmur yağmuyor sıkıcı bir gündü bugün gerçekten de. Her kötü günden sonra muhakak güzel günler başlar :)) O günler bu günü unuttur sana :)

    YanıtlaSil
  3. noldu ki. çabuk geçsin ki.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...