Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

28 Ocak 2012 Cumartesi

Şimdi başka bir tende ölüyorsun...

Merhaba Sevgili beni tanıdın mı? Hayır kan değil o, hayır yara değil korkma, sen hayal görüyorsun sevgili gerçekten damlamıyor kan hiçbir yerimden. Efendim sevgili? Ne duydun? Hayır ahşapa düşmüyor kanlar yine suyu açık unutmuşumdur. Bilirsin çok unutkanım. Yaptıklarını da unuturum yapmadıklarını da. Hayır sevgili hayır solmadı yüzüm, acımıyor canım.

Gel bak uzanalım şöyle, yüzünü çevir yüzüme. Gözlerine son kez bakıyorum çok güzeller, dudakların çok yumuşak sevgili.. Mmmm kokunu kesinlikle unutmayacağım. Biliyor musun? Gizli Gizli koklardım ben zaten seni. Şimdi son kez kokluyorum.

Gece oldu değil mi? Dur ilacımı içeyim. Hayır sevgili hasta değilim sadece uyu ilacı içiyorum çünkü benim için bu gece uyumak zor olacak. Hayır sevgili hayır yara değil o bak kanamıyor. Yüzümdeki acı ifadesi değil sevgili sen yanımdasın ya çok mutluyum.

Birazdan uyuyacağım evet sevgili, canım hiç acımayacak dur son kez sana bakayım. Son bir şarkı dinleyelim mi beraber en sevdiğimiz olsun sevgili hep dinlediğimiz. Manowar mı olsun whitesnake mi ben whitesnake severim bilirsin. Hayır hayır bir kez daha oyuncak dünya'yı dinleyelim sevgili.

Birazdan uyuyacağım sevgili ve bu son dinlediğimiz şarkı olacak bizim. Kokun burnumda uyuyacağım, ellerini tenimde hissederek.

Güle Güle Sevgili, sana zarar gelmesine izin verme.

Evet, sevgili yalan söyledim o yaraydı ve evet çok acıyor çok kanıyor...
...Ama sabaha geçecek çünkü; Sen şimdi başka bir tende ölüyorsun...

9 yorum:

  1. O başka tenlerde ölürken sen, yeni sabahlara uyanacak ve yeni mutluluklarla yaşayacaksın...

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bu yazı, o kadar güzel ki, ama sen bunları yaşamasan kanamasan da hayali olsalar keşke..?

    YanıtlaSil
  3. Aradia: O bu gece ölecek başka tenlerde ölecek ama ölecek...

    İpekböceği: Teşekkür ederim, senin beğenini almak hoşuma hep gidiyor biliyorsun, beğendiğine çok sevindim...

    YanıtlaSil
  4. Maşallah döktürmüşsün. Keyif aldım.

    YanıtlaSil
  5. Profösör; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. mavi_
    lütfen hayal de, üşümesin yüreğin bu denli.

    YanıtlaSil
  7. Malesef değil Mavi'm.. ama iyi olacağım.

    YanıtlaSil
  8. üff ya unut gitsin hatta whitesnake dinlerken bıçaklayıverseydin ya.
    :)

    YanıtlaSil
  9. deeptone canımmm : Yanımda olsaydı bıçaklardım emin ol :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...