Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

8 Ocak 2012 Pazar

Söyleyecek bir şeylerim olabilir..




O kadar garibim ki şu an bir yanım koşarak kaçmak istiyor bir yanım sessizce kalıp izlemek istiyor olanları. Gücüm yok! Tükendiğimi hissediyorum.

Ağlıyorum; içime akıyor gözyaşlarım..

Kliplerdeki terk edilmiş kadınlar gibiyim; fonda bir aşk şarkısı ama her şey bitmiş bense şarkı söylüyorum koca bir taşın üstünde. Klibin sonunu göremiyorum ya bitecek ekran siyaha dönecek ya biri gelecek arkamdan omzuma dokunup bana sarılacak.

Acıyorum aslında kendime, bu garip ruh halime.

Aslında yazı burada bitmişti fakat bir şey fark ettim bu yazının bir etiketi bile yok tıpkı benim gibi boş bu yazı da bomboş.

1 yorum:

  1. Bunu farketmek demek yeniden uyanışın haberini vermek demektir. Yeniden uyanış demek yeniden diriliş demektir. Hayata bakışı yeniden değiştirmek demektir. Önce kendin olmak demektir. Kendinden emin olmak demektir. Sevgiyi, aşka, dostluğu aynı çerçevede görebilmek demektir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...