Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

4 Ocak 2012 Çarşamba

Gunluk yine

Yahu su siralar fena ask modundayim.. Al beni raki ic,al beni sevis, al beni sezen aksu dinle, al beni sinemaya git, al beni uyu, al beni sev, al beni her sey yap o derece sevgi ve ilgi hormonu salgiliyorum icten iceeee..

Amaaa gel gor ki hayat oyle olmuyor be elmyraucuc! Azar ustune azar! Parasizlik ve borc desen cabasi! Zaten firsat sepetlerinden yemek ve ya otel kapip goturende yok..

Yilbasinda tek bir hediye acamadim!

Calis calis hep bir karis!

Mezar bulsam icine giricem biraz uyuyayim prens gelsib opsun uyanicam ya da ekonomik kriz falan bitsin ne bileyim anneme loto ciksin falan guzel bir sey olsun ya!!

Yeni yildan dileklerimizi diledik ama daha boktan bir Pazar'a uyandik nasil olacak?

Yapilir mi be diyir gad yapilir mi bu bana!

Cokbir sey istemiyorum valla bak.

Romantik bir adam
Biraz para
Huzurlu is ortami
Annem saglikli olsun
Dostlarim mutlu

Utopya prensesi olmaya adayim yani!

1 yorum:

  1. Offf çok şey mi oysa bunlar yani millet nelere sahip:(
    Hediye almadın mı sen de benim gibi kuzum onca kalabalıklar içindesin oysa:S Allah sonumuzu hayretsin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...