Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

23 Ocak 2012 Pazartesi

Kardan Adamlar ve Kumdan Kaleler

Başlık yazının içeriğini merak ettiriyor değil mi?

Aslında bu başlığın üstüne çok yazı yazarım ama bu sadece bir tanıştırma yazısı olacak :) İpekböceği'm de aynısını bana yapmıştı ve ben şimdi size Dilara'yı tanıtmaktan dolayı çok mutluyum. Dilara benim gibi değildir onun kalemi çok kuvvetli ve edebi yönü çok ağır. Yazdığı hikayelere bayılıyorum eminim açtığı kişisel blogu sizde benim kadar çok seveceksiniz bir bakın derim. Kendisinin Elmira adında bir de kitabı var.. Elmyra ve Elmira arasındaki isim benzerliği ayrı ayrı ikimizi de şok etmişti zaten :)

Sizler benim yazılarımı okuyanlar bir şekilde avalon prensini tanıyorsunuz, Dilara ise Avalon Prensesi çünkü Avalon Prensinin en yakın arkadaşı böylede kocaman bir detay vereyim sizlere.

Hani demiştim ya ipekbocegiim de bana aynısını yapmıştı diye.. Belki bu aramızda bir seramoni olur ve herkes gelen arkadaşını birbirine tanıtır ve çoğalır blog dostluğumuz..

İnanın birilerinin dostluğunu hissettikçe yazmak bir o kadar zevkli hale geliyor.

Beni yalnız bırakmayacağınızı, Dilara'yı da çok seveceğinizi biliyorum.

Sizi seviyorum.

5 yorum:

  1. Daha önce birilerine hiç bu kadar güzel bir şekilde tanıştırıldığımı hatırlamıyorum ve daha önce senin kadar güzel yürekli biriyle de tanışmamıştım zaten... Çok ve çok teşekkür ederim. Umarım tüm güzellikler seninle olur...

    YanıtlaSil
  2. (h) (h)
    (h)(h)(h) (h)(h)(h)
    (h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)
    (h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)
    (h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)
    (h)(h)(h)(h)(h)
    (h)(h)(h)
    (h)

    YanıtlaSil
  3. Profösör o ne hoş mesaj öyle:))

    E böceğim önermiş biz de hoşgeldine gideriz çikolatamızı alıp o zaman, başarılar dilerim Dilara:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim :) Sadece içimdekileri ve dışımdakileri yazıyorum :) Ama bu bahaneyle de sizin gibi güzel yürekli dostlar edinmek çok hoş oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Dilara
    Profösör
    Ve
    İpekboceglim

    Canım dostlarım iyiki varsınız... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...