Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

26 Ocak 2012 Perşembe

U-yu-ya-mı-yo-rum!

Sabah 06:50'yi gösteriyor saatler, merkezi sistem kaloriferimiz çoktan sönmüş ve ev biraz soğuk fakat benim içimdeki soğukluk beni daha çok ürpertiyor. Uyuyamadım işte olmadı. Gözlerimi huzura kapatmayı severim ben ama bugün huzurum yok çalınmış. Gözlerimden akan yaşları durdurmak istiyorum akmasınlar, değmiyor çünkü dudaklarım titremesin, nefret ediyorum dudaklarımdan yalanı öptüler çünkü. Kendimden nefret ediyorum yalana aşığım çünkü. İçimde endişe, huzursuzluk ve mutsuzluk var.

Bir kaybediş hikayesi belkide. Yapılırmı ikinci kez bu bana? Ben bunu hak edecek ne yapmış olabilirim.

Düşüncelerime engel olamıyorum ve bu huzursuzluk beni boğuyor, boğuluyorum.

Beni huzursuzluk ile boğmak yerine ellerini dolaysaydın boynuma ve sıksaydın tüm gücünle daha az acı çekerdim ben.

Diyecek fazla bir şey yok aslında her şey ortada..


Tek istediğim gözümü kapatmak huzur ile sonra yine uyanmak huzurla.

3 yorum:

  1. Senin huzurunu bozanlara inat hep gulumse krdesim aksam sana ninni soyleseydim uyurdun bebeem.. :*

    YanıtlaSil
  2. ustu kapalı anlatmıssın..hee anlatarak rahatlıyorum dıosan o ayrı bi konu,bunları yazabılmek ıcın bu ruh halınde kalmak gıbı bı dusunce mazoşist olurdu. gercı blog neden yazılır oda tartısılır. konuyu acarsan fikirler hawalarda uçusur,herkes bu duyguna goozlerını kapatıo bunada emın ol,suan nerde nasıl bı durumda oldugumu bılsen anlardın benı.buda benm ustu kapalı durumum olsun :) sadce durumu yazmak deıldır,yazarlık.. bak bende hala uyuyamadım saat 04:35..güzel geceler..

    YanıtlaSil
  3. yazdıktan sonra anladım ki her cumlemı aslında 4 5 cumleyle daha taswır edıcı anlatabılırmısım :) gercı oleyapsam yorum deıl blog olurdu sanrm. tekrar iyi geceler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...