Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

11 Ocak 2012 Çarşamba

N'oluyo olm

Sana elleyemiyorum. Sadece kafam güzel o yüzden sana dokunanıyorumu bu şekilde ifade etmek geliyor içimden. Aslında senin yanında olmak güzel kafam güzel olsa da olmasa da, kafamın güzel olması da güzel. Önümde duran vodka fındıkın yerine seni içmek istiyorum çünkü; sen daha çekicisin. Kafam böyleyken benden yazı yazmamı istemen hayatın boyunca yaptığın en büyük saçmalıktı. Bak! Ben de senin için bir şeyler yapabiliyormuşum. Sırıta sırıta bakma öyle o olmayan burnunu yerim. Neyse ipadini sevdiğimin. Müsadenle içkime ve sigarama dönüyorum.

4 yorum:

  1. Kendine yazmışsın bunu ya da sana birisi yazmış!! di miiii:D

    YanıtlaSil
  2. Avalon Prensine yazdırdım zorla^^ Barda içiyordu, bu saçma bir laf söyledi bende güldüm bu kafayla yazı yazmamı beklemiyorsun herhalde dedi. Bende yaaaz dedim çıkardım ipad'i yazdı :)))))) Bende yayınladım fdkjfskldjfkdljfkjsf


    Sıkıntı yok eğlenceydi^^ Eğlendik

    YanıtlaSil
  3. Nasıl anladım ama böyle de tanırım seni sen kıymetimi bilme.p

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...