Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

30 Aralık 2011 Cuma

Yilbasi gelmis ooo la la

Herkes ellerinde posetler bir iki uc bes poset yuzlerde bir gulucuk iyi yillaaar seklinde yavsakca bir ifade ile dukkanlardan cikMalar...

Bende maas alamadim iste 1 tane. İle hediye alamadim ne aileme ne arkadaslarima...

Hadi hediyeden gectim abi bari o gece icin giyecek ozel bir kiyafet alabilseydim inanir misinix kirmizi donm bile yok..

Tum alisveris canavrlari yetmezmis gibi bir de sevgilisine hdiye alanlar sevgiliden hediye bekleyenler var... Ay en yakin arkadasi Candan duydum kizaaaam bana yuzuk alacakmis, seviyo oglmmm beni valla bak...

Saat 12 de herkes sevgilisi ile opussun bende kolmu operim napimmm my girl hesabi


Haaaa birde su var... Baba 70 lira fiks menu gidip sabaha kadar iceriz sinirsiz alkol.. Yok yea biz evde takilalim rahat rahat... Muhtesem yuzyil bile ozel bolm yapmis...

Bende calisiyorum iste insanlar gelecek icecek bende dudaklarimi yalarim napimmm barmen belki insafa gelir fazladan 1 kola hakkim olur onu icerim.. En yakin arkadasim yemekler yapcak 20 metre ilerde onlardan bile yiyemeyecegim.. Patronu kandirir gece 1 bira kaparsam degmeyn keyfime ohhhhhh

Kuafor gordum sabaha kadar acigiz yaziyor kapisinda..

Benimde kaslar uzadi, tirnakkar kirildi, dip boyasini hic sorma allaha emanet... Zaman mi var simdi gidicem sagim solm derken saat 2 olacak sonra uyurum 12de uyanir yola cikarim ki 3te ise gideyim gec kalmayaim.... Peheyyyyy bu yeni yil bakimsiz gececek demekki...

Ay birde disimi cektirmistim ya o hala iyilesmedi tek dissiz darbukator bayram gibi takilirim iste sonra guvensizlik tavan yapsin...

Peki ne giyecegim ben? Sok diyet yapamadim... Yeni kiyafet alamadim.. Mal mal giyerim tayt...tshirt hadi yallah hep ayni elmyra...

Cok fena bu yil...
Aman gecen yil iyiydide ne oldu issiz kaldim Yamuk burun yuzunden... Ustune ayrildim special kdan.. Apnankor evi terk tti... Borc batagina saplandim..

Belki bu yil tm bunlara ragmen...
Romantik bir sevgili...
Kariyerde bir basamak yukarisi...
Evimde huzur..
Borclarimi odeyecek para...

Bunlar belki olur da ben bakimsiz ve cirkin ve sisko ve eski kiyafetlerle gezdigim icin mutu olurum...

1 yorum:

  1. Yerim seni yerimmm aynı anda isyan ediyoruz gene bak ohannes:p senin sözün bu:)
    seni seviyorum bitaneneciğim :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...