Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

17 Aralık 2011 Cumartesi

Kafam güzel diye söylemiyorum seni çok seviyorum!!

İçmiştim yine alkolü kana kana yeni ayrılmıştık o zaman special k ile... Onsuz hafta ici tıkır tıkır işliyor ise gidiyorum, bende bir havalar bir kafalar artık benim için en önemli şey önce kariyerim.. Her şeyi öğrenmem lazım kendimi yetiştirmem lazım kadalarindayim cuma altı buçuk olup isten çıktığım zaman çanlar resmen benim için çalıyor...

Dan dun dan dun

O zaman nankör ile hala ev arkadasıyiz o da sevgili yapmaz ya hiç benim tam ayrıldığım donem yapacagı tuttu paşamın kız tatlı bir kız ama ben nasılsam benim tan tersim norm dısı gözüksede aslında turk normlarının tam icinde bir kız ama dışarıya caktirmiye ablam pirsinkler kızıl saclar o bicim ama tatlı kız yani seviyorum o zamanlar kızı sohbet falan ediyoruz. Aman ben ne duyordum ayrılık buhranı bende kapanışım ofisi eve gidiyorum icim buruk eve gidiyorum ev boş geliyo.. Peki ben şimdi be yapacagım kafasindayim.. Yatak soğuk, ev boş, ses yok, nankör yeni manitasiyla ben kaldım mı ti teber.. Tabi hemen başlıyorum icmeye..

Bütün hafta sonunu içerek geçiriyorum.. Peki atıldığım yerde ne oluyor salya şumuk feryat figan kopuyor..

İçmiştim yine alkolü kana kana o kadar sarhoşum ki kapının önünde ayildim elimde bir çöp poşeti icinde küsmek ve pecete eve nasıl geldim bilmiyorum...

Special k special k diye yırtıyorum kendimi tabii...

Nankör ve kız arkadaşı evde beni sakinleştirmeye çalışıyorlar..

O zaman bu şerefsiz nankör herhalde benden sıkıldı ki aramış çağırmış special kyi eve...

Gözümü bir actım kafamda bu..

Gerisi ağlamalar ve tabii o sözler..

Kafam güzel diye söylemiyorum seni çok seviyorum...

Hayır iste hayır siz sakın bu hataya düşmeyin..

Ayrılık sonrası kendinizi alkole vermeyin..
Alkolün etkisiyle sevdiğinizi falan düşünmeyin..

Bir iliski bitmişse bitmiştir..

Uzatmanın lüzumu yok!




4 yorum:

  1. Ayyy bitanem yaa ne kötü bi dönemdi neyse ki atlattın keşke yanıbaşında olabilseydim de bende kalsaydın:*
    nutella-kahve kürüyle kazasız atlatırdık :D

    YanıtlaSil
  2. Kim ki kalpkırıyor. Onun da kafası kırılsın.

    YanıtlaSil
  3. İpekböceğiim yanımda sayılırdın, yaptıkların yeter o halde beni çekmen fln...

    YanıtlaSil
  4. Profösör bal damlıyor parmaklarından :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...