Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

11 Aralık 2011 Pazar

Elmyraucuc hakkında yedi gerçek!





Kibritçi kız beni mimlemiş heyooooooooo

Çok değil bir kaç hafta önce beni kimse mimlemiyor beni kimse bilmiyor diye hayıflanıyordum ipekböceğime o da zamanla bir sürü kişi seni tanır merak eder mimler diyerek beni avutmuştu, avuttuğu kadar varmış. Geçenlerde kibritçi kız beni çok çok süper bir konuya mimlemiş^^ Yazması zevkle olacağını düşündüğüm için iki araya bir dereye sıkıştırmadım. Bu aralar çok yoğunum yazı yazmaya değil düşünmeye bile pek zamanım olmuyor tabii bunları da anlatacağım size bir ara.

Gelelim mim'in konusuna;
kendimiz hakkında yedi gerçek

1 ) Ağız şapırdatması ve sakız şişirenlerden nefret ederim;

Sakız bence yasaklanmalı, kazayla böyle bir gücüm olursa bir gün ilk yapacağım şey sakızı yasaklamak, ikincisi ise şapırdatmadan yemek yemeyi insanlara öğretmek olur muhtemelen.

2) Coca Cola bağımlısıyım..

Cola Zero evet benim için hayatın ta kendisi cola zerodur günde ne kadar içtiğimi hesaplayamıyorum ve onsuz bir gün düşünemiyorum evet göbek yapıyor evet şişmanlatıyor evet midemi mahvediyor ama yapacak bir şey yok çok seviyorum hemde çooook.

3) Balık hafızasına sahibim;

Sürekli her şeyi unutuyorum, gereksiz şeyleri aklımda tutup aslında unutmamam gereken her şeyi o kadar çabuk unutuyorum ki bu hayatımda bana büyük zorluk çıkarıyor.

4) Dilbilgim yok!

Buradan ilkokul öğretmenime selamlarımı yollamak istiyorum, evet muhteşem bir anneydi kendisi ama sadece anneydi öğretmen değildi bence eğer öğretmen olsaydı şu anda daha doğru düzgün etkin ve yetkin bir Türkçem olurdu eminim ama bundan dolayı üzgün değilim bu da benim tarzım beğenmeyen okumasın *trip at*

5) Platonik aşkı severim;

Birini beğenmek, onun için süslenmek, onu görünce heyecanlanmak, ona inceden asılmak benim olayım, ilişkilerin hatunu değilim bu platonik aşk durumu benim daha hoşuma gidiyor.

6) Hayattaki en önemli varlıklarım KEDİLERİM;

Nietzsche ve Salome isimli iki kedim var ikisini de birbirinden çok seviyorum, onlar olmadan yaşayamayacağıma eminim.. Hatta şu an Salome yanımda ve ben yazdıkça o da klavyeden çıkan sesleri dinliyor dikkatli dikkatli :)

7) Ailemin değerini çok geç anladım;

Yıllarca hep arkadaşlarımı ailemden önde tuttum. Haaaaaayır o benim en yakın arkadaşımmmm kardeşten öte candan öteeee diyerek cevap verdim. Şimdi ise ailemin önemini farkındayım sanırım bu artık büyüdüğümün işareti olsa gerek ;)

Mim'im bittiiiiiiiiii :)))
İlk mim'in hayırlı uğurlu olsun devamı gelsin inşallah tü tü tü tü^^

Şimdi bu mim'e birilerini mimleyelimmmmmmm^^

ipekböceğii

SanatoriumAsylum

Profösör

deeptone

5 yorum:

  1. ama sen ne kadar az çıkıyorsun ki ortaya. bloguna çok gelip gittim. ne çok kayboluyorsun bee.
    :)
    çoook teşekkür ederim ki mim için.
    :)
    bu mim geçen haftanın mimiydi. aslında bir mim değil ödüldü. essu adlı arkadaşımız, yutdışından bi blogçu kızdan the versatile (çok yönlü blogger) ödülü aldı. sonra 10 kişiye ödül verdi. biri de bendim. geçen hafta yazdım yazıyı. orijinali şöyleydi. bir, sana ödül verene teşekkür ediyorsun, iki, hakkında 7 gerçek yazıyorsun,üç, 10 kişiye ödül veriyorsun. bi haftada başkalaşmış ödül. :)

    ama iyi bak ortaya çıkmana neden oldu.

    7 yanıtın çok hoş bu arada. kedilerinin ismi ne güzel. herhalde karakterlerine uygun verdin isimleri :) ah ben de çeşmelerden kola aksa da hep içsem.

    umarım birbirimize daaa çoook ödüller veririz.
    :))))))
    mersiiiii.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Karabatak formatında yaşıyorum şu sıralar hepsini anlatacağım size bir aralar^^

    Ben tabii öncesini bilmiyordum, bloglarınızı da kaldığım yerden henüz incelemeye alamadım kaçır mışım :(

    YanıtlaSil
  3. seni mim ' lemek ne güzel oldu o zaman :)

    demek kedilerin var haa ? benim annem kedilerden çok korkar bir , ben de temizlik hastasıyım dokunamam iki .

    ama kedileri o kadar çok seviyorum ki hatta bir sefer sokak kedisini dayanamayıp sevmiştim oda bacağıma sarılmıştı ben de sokak ortasında kahkaha atmıştım o bir şey değil adım çıkacaktı kediyle :)

    tabii sonra bir cafede ellerimi yıkadım :(

    kedilerini benim yerime öp!

    YanıtlaSil
  4. Bende coca cola bağımlısıyım. ve şu ara tadında inanılmaz bir değişiklik var daha şekerli asidi kaçmış gibi ne yaptılarsa artıık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...