Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

1 Şubat 2012 Çarşamba

Seni Çok Özledim Mahir Abi!

1999 Yılında 1 Şubat'ta kaybetmiştik seni. O sene dershaneye giden bir lise talebesiydim sanırım lise 2deydim. O yılları hafızamdan sileni çok çok uzun zamanlar oldu.

Biz Adam olacak çocuklardık, sana olan sevgimiz çocukluğumuza dayanırdı. Benim kuzenim ilkokul müsamelelerinde senin kılığına girmişti Mahir Abi, saçları kıvırcık ve uzundu onunda bir yelek ve 5-6 yüzükle o en sevdiğimiz şarkına playback yapmıştı.

O zamanlar en sevdiğimiz şarkın Ayı idi tabii ki. Benim hiç beni hayvanat bahçesine götürecek bir babam olmadı Mahir abi ama gitmiş kadar eğlendim seninle birlikte ve inan Mahir abi sayende hayvanları çok seviyoruz.


Barış Manço - Ayı ile musicplay

Ya Gülpembe onu nasıl unuturum Mahir Abi, teyzemi kaybettiğim zaman söylerdim yatağıma yatıp, yastığıma sarılıp, hala ne zaman dinlesem Gülpembe'yi hala aynı hissi yaşarım ve inan Mahir abi ben senin sayende öğrendim duygularımı doyasıya yaşamayı ve hüznü bile sindire sindire içime çekmeyi..

Güz yağmurları ile bir gün çektin gittin, inanamadık Gülpembe!

Evet belki şu an karlar yağıyor ama ben Teyzemi kaybettiğimde yağmurlar yağıyordu Mahir abi ve sen gittiğinde de yağmurlar yağıyordu Kadıköy sokakları ıslaktı asla unutmuyorum.

Sana binlerce kez teşekkür ediyorum Mahir abi. Türk rock'ını buralara getirdiğin için, bize güzel duygular yaşattığın için, bize yaşamayı öğrettiğin için ve bizi ADAM OLACAK ÇOCUKLAR olarak saydığın için.

Seni Çok Özledim Mahir Abi.





« Ayrıca sanatçı olduğumu da iddia etmiyorum. Ben öldükten sonra torunlarım ansiklopedilerde Barış Manço'yu "sanatçı" diye okurlarsa, galiba sanatçı olduğum da tescil edilmiş olacak. Geleceğe ne bıraktığınız önemli. Yoksa insan yaşarken kendi kendine "Ben sanatçıyım" dememeli. »
Barış Manço

3 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Profösör... :)

    Blonde hair, Blue Jeans : Thank You So Much Honey. You make me happy :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...