Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

9 Şubat 2012 Perşembe

Söyleyecek bir şeylerim var yine...

Söyleyecek bir çok şeyim var benim, kafam o kadar doluki düşünürken ''Daha önce ne düşünüyordum?'' diyip eski konuyu unutup yenisine geçiyorum sürekli.

Bu konuların arasında bahsetmek istediğim (yazmak) istediğim bir kaç şey var elbette bunların hepsini tek tek post haline getirmek yerine tek post ile bunu yapıp başlığınıda "Söyleyecek bir şeylerim var" yapmak mantıklı geldi. Aslında bende bu söyleyecek bir şeylerim var başlığı bir kategori haline gelecek zamanla sanırım. Hım hım evet kesin!

Bak yine aklım dağıldı iyi mi? Gittim twittera falan bakıyorum ne alaka ise şimdi.

Öncelikle benim için yazdığı şu yazı için BİRİCİK DOSTUM Aradia'ya teşekkür ederim.

Şimdi efendim gün içinde düşündüğüm konulardan üzerinde irdelemek ve yorumlarınızı almak istediğim konular şöyle.




Bloggerların takipçi sayısı arttırmak için yaptıkları türlü saçmalıklar var bu yazıyı okuyan herkesin en az bir örnek aklından geçiyordur. Ben bugün şuna rastladım. Twitter'ı bir çoğunuz biliyorsunuz ben ise sanırım bağımlısıyım.

Tuvalete gitsem oraya yazmıyorum ama genelde beyinimden geçen her şey orada. Bir dizi izlerken yorumum, aşk acısı çekince acım, birine kızınca tepkim, birini sevince sevgi sözcüklerim, sorularım, yorumlarım, aşklarım, kavgalarım klasik bir twitter bağımlısı işte.

Top Topic dediğimiz bir liste var twitter da o an en çok konuşulan konular bu listeye girer ve insanlar bu konular ile ilgili yorumlarını yazdıkça bu listede oynamalar olur, yeni bir konu girer diğeri çıkar...

Benim takıldığım olay ise şu şekilde gelişiyor. Şu an TT listesinde;

#askgaliba
#gercekolanbirseyvarsa
#isgaleson
Galatasaray M.P 65-81 Fenerbahçe
Orhan Dink
Meclis Tv
Zeynep Küçük
Mehmet Günsür
Cahit Berkay
Cem Karaca

konuları var mesele. Blogger arkadaş şöyle bir şey yapıyor; "#gercekolanbirseyvarsa haybenreklama.blogpspot.com" diye tweet atıyor. Böylelikle insanlar o konuyu görüyorlar. Belki bloguna girip bakıyorlar, belki takibe alıyorlar, belki okumayıp es geçiyorlar bunun ne gibi bir sonuç olduğunu ben bilemiyorum.

Bunu yapan blogger arkadaş benim takip ettiklerim arasında olduğu için bunu görebildim ben. Açıkcası hiç ihtiyacı yok böyle bir şeye ama neden yaptığımı ona sorduğumda ise aldığım cevaplar şu şekildeydi.

Biz kız değiliz, g*tümüzü başımızı açarak, sex yazarak takipçi toplayamıyoruz, tek derdimiz sesimizi duyurmak.

O an içim acıdı biliyor musunuz? Bende bir blogger'ım, bende bir kızım ama ben takipçi toplamak için bunları yapmıyorum, beni iki kişi okusun, yorumlarını bildirsin bana yeter yahu.

Aslında burada belkide bizim bir eksiğimiz var. Oda nedir size soruyorum aslında benim aklımda bir fikir var. Biz bloggerlar olarak birbirimize sahip çıkmıyoruz belkide. Herkes birbirini desteklese, yenileri desteklese böyle küçük ucuz oyunlara bence kimsenin ihtiyacı olmayacak ne kadın ne erkek.

Arkadaşlar lütfen okuduğunuz yazıları okuyup geçmek yerine eğer vaktiniz var ise okuduğunuz yazıyı belirten bir yorum bırakın yazan kişiye, kendini yalnız hissetmemesi için.

Oh içimi döktüm ve rahatladım.




İkinci konuma zart diye geçiyorum bu biraz daha kişisel bir konu;

Ben insanları arada bırakmaktan nefret ediyorum ama malesef hayat bazen bizi öyle bir noktaya getiriyorki bunu yapmak zorunda kalıyoruz. Buradan arada bıraktığım insanlardan özür diliyorum ve bundan sonra bırakıcaklarımdan da fakat malesef insani bir durum bu, yapmayayım deyince yapılmıyor değil.



Aslında bir sürü konu vardı aklımda ama dedim ya aklım biraz karışık ve şu an hepsi uçtu gitti. O yüzden tekrar veda ederek bu yazıyı burada bitirmek durumundayım. Kısa bir süre belkide uzun bilemiyorum buralarda olamayacağım malesef. Ben umarım en kısa zamanda aranızda olurum.

Görüşmek Üzere
Sizi Seviyorum
Ve özleyeceğim...

15 yorum:

  1. Merak etme. Yalnız değilsin...

    YanıtlaSil
  2. sen yorum bırakarak okunduğunu hissetmek isterken, ben blogger istatistik verilerinden okunup okunmadığımı test ediyorum :)hoş çok da önemli değil kendi açımdan okunmak yada okunmamak ama seni ilgilendiren tarafı takip ettiğim tüm blogları okuyorum bu blog dahil.hadi bu da ilk ve son yorumum olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Oh la la işte bu! Teşekkür ederim Adsız.

    YanıtlaSil
  4. Honca benim derdimde 100lerce kişinin beni okuması değil zaten. Sadece yanımda olan ve aynı fikirleri paylaştığım veya benimle aynı şeyi düşünmeyen ve karşıt fikirlerin olduğunu duymak hoşuma gidiyor.

    Blogger istatistik verileri beni hiç ilgilendirmiyor. Zaten istatistik durumları hayatımın hiçbir anında ilgimi çekmemişti.

    100 kişiye sorduk elmyraucuc'un yazısı doğru yerlere gitti mi diye.

    Evet cevabı geldi.

    Teşekkürler HONCA

    YanıtlaSil
  5. Özrünü kabulediyorum, yalnız olmadığını hisset diye de yorumumu bıraktım bak :D hadi yine iyisin :D

    YanıtlaSil
  6. Raskolnikow Teşekkür ederim. Çok esprik oldu bu durum ne güsel oldu oh la la

    YanıtlaSil
  7. ben sen gibi düşünmüyorum.. twitter da bu postu paylaşmasaydın mesela ben bunu okumammış olacaktım.
    ama tt konularına eklemek saçma o konuda haklısın...

    YanıtlaSil
  8. Sayende benim blogla tanışmam çok kolay ve eğlenceli oldu. Herkes yeni katılanları bu denli desteklese gerçektende bu tür şeylere ihtiyac olmayacağı kanısındayım.
    Ayrıca asıl ben sana teşekkür ederim ne hissediyorsam onu yazdım :D senn benim meleğimsin....
    Kendine dikkat et, çabuk dön :)

    YanıtlaSil
  9. Fragile: Kendi takipçilerine paylaşmak başka bir durum bu saçma bir reklama girmiyor, haber vermeye giriyor. Sende yapıyorsun ve bende bu şekilde okuyorum senin yazılarını. TT konusu eğer yazdığın bir konu ile ilişik ise onu da yapabilirsin. Ama alakasız bir konu hakkında yazmışsın top topic de yazın ile alakasız onu oraya yapıştırman biraz saçma bana göre.

    YanıtlaSil
  10. Aradia; Teşekkür ederim biriciğim en kısa sürede ;)

    YanıtlaSil
  11. Uyarılarını dikkate alıyorum. Bir kaç konuyu biryleştirerek blogta işlemen ve yeni bir kategoriyle paylaşman gayet mantıklı. Bir nevi kolaj yapıyorsun. Ben de düşünmüştüm ama kısmet olmadı. inşallah ben de deneyeceğim. Bu araad bloğunu ihmal etmiyorum. kendimce güzel paylaşımlr buluyonrum. Bloğa ara vermen den dolayı biraz üzülebiliriz. tez zamanda kavuşmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  12. Ben yeni katılanlardanım gözlemlediğim tek şey bu twet olayında, şu bana şöyle yaptı bu bana böyle yaptıbunlar yparlar kardeş bunlar hep öyle zaten falan filan liste uzuyor yani birileri hep bişeylerden nemalanıyor ama onları takip edenler ne kazanıyor bilmiyorum gerçekten yazan ise szin gibi az buişlerde paramı kazanıyor insanlar ne anlamadımhep yazılar duygusuz ilgin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. bu yazına gelicem yine.

    ben twitter'da yokum ( blog açınca twit'le başa çıkamadım ), ama yazdığın konu önemli. istersen sona bu yazını yayınlarım blogunda.

    bende bir mimin var.
    :)

    YanıtlaSil
  14. yanlış bişeymi dedim yahu?neyse bakalım sağlık olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...