Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

6 Şubat 2012 Pazartesi

10 SORU 10 cevap

Bir mim daha geldi ipekbocegii'mden... Peki ben bu mimi kime paslayacağım? Tabisi yeni blog dostum Bayan Misi'ye...

Dün BABALAR ve KIZLARI mimimiz ile epey hüzünlendik, gün boyu etkisi sürdü aldığım tepkiler çok güzeldi, okuyan ve paylaşan herkese gerçekten çok teşekkür ederim.


1. Sence çok anlamlı bir söz?

Zarlar düşeş gelseydi, belki de herşey başka türlü gerçekleşecekti..






2. Makyajında olmazsa olmazın?

Ya Kırmızı Ya Pembe Rujum :)






3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?

Tüyo mu? Güzellik mi? Ben mi? Şaka yapıyor olmalısınız :)


4. En sevdiğin içecek?

İçinde Alkol veya Kafein bulunduran her hangi bir içecek kabulümdür.

Ama Bira ve Cola Zero'yu tercih ederim.


5. Nefret ettiğin bir şey?

SAKIZ!


6. En çok sevindiğin iltifat?

Blogunun yeni teması tam senlik olmuş :)

7.Favori kitabın?

Boris Vian - Bir Kara Kedi İçin Blues

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?

Aslında hiç kimse. Kendimi birine yakın bulsam özellikle bir ünlüye ve görünüş olarak, bu biraz bana saçma geldi.

Ama bugün ilk kez biri ile tanıştım ve kendimi ona benzetmedim değil. Sizde tanışın!




9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?

Ürün! Hmmmmm ürün! Mentollü Sigara! Çıt çıt çıtlatıyorlar, pıt pıt pıtlatıyorlar, dolaba sokuyorlar, çıkarıp içiyorlar. Nasıl iğrenç bir şey öyk!


10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

Oje matlaştırıcı ve mümkünse mat pembe veya kırmızı ruj :) alırım, ama alamıyorum çünkü 3 çekmece kozmetik ürünüm var 1 tane daha alırsam annem beni kapıdan kovar.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...