Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

2 Şubat 2012 Perşembe

Yalnız mıyım?

Keşke çoçukluğumuzda ki gibi olsa her şey, okul çantasıni atar atmaz bahçeye koşsak arkadaşlarımızın yanına, keşke ailelerimiz çağırana kadar çişimizi tutmak pahasına bile olsa bırakmasak arkadaşlarımızı, keşke tek derdimiz dügmelerine basinca silgi falan çıkan kalem kutusu olsa, keşke arkadaşlarımızla aramız oyunlar yüzünden bozulsa..

Büyümek için heyecan duyduğum o günlere bakıyorum bir de şimdiye bakıyorum.. Keşke hiç büyümeseydim, keşke sorumluluklarımız olmasaydı...

Keşke sabah arkadaşlarım kapıya gelip elmyraaaaaa hadi karda oynayalım deselerdi....

9 yorum:

  1. keşke.. ben de çoğu zaman bunu düşünüyorum. küçükken ne rahatmış kafamız. :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke masumiyetimizle kalsaydık..

    YanıtlaSil
  3. yine taptatlı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  4. fulya : Keşke hep öyle rahat kalsaydık değil mi?

    Profösör : Keşke... keşke...

    Misi : Teşekkür ederim canımmm

    YanıtlaSil
  5. Keşke diyebilmek için çok geç belki artık ama, bundan sonra yaşanacaklar için keşke dememek olmalı umudumuz :( Sıktı artık herşey, keşke kafamız rahat olsa biraz yok o derdi bu derdi dert üstüne dert...

    YanıtlaSil
  6. yalnız değilsin yalnız değilsin sesimi duysan hissedersin...

    YanıtlaSil
  7. Kapına gelip elmyraaa hadi kartopu oynayalım dönebilirim şuan. Tabi yapmayacağım bunu :)

    YanıtlaSil
  8. Keşke... Keşke diyemesek mesela!

    YanıtlaSil
  9. samkon : Kar kalmadı bizim buralarda...

    Hüseyin Honça : Keşke...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...