Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

12 Şubat 2012 Pazar

Bugün Güneş Doğdu mu?

Nereden doğdu
Nasıl doğdu
"Kime doğdu" diye sordu Adam.

Kadının içine bir ateş düştü.
Düşündü

Kime doğmuş olabilir. "Bana doğmadığı kesin" diye geçirdi içinden. Sonra parmağını uzattı güneşe ve döndü adama "Bak sana doğmuş!" dedi.

Yoluna devam etti,soğuktu ürperdi,içeriye girdi. Yemekhanedeki yerine oturdu. Bir sigara yaktı.

Yer altından notları okumak için açtı.

Artık ne güneş vardı ne de adam...


Bir kaç gün daha yokum sizleri özlüyorum... Kendinize iyi bakın...

10 yorum:

  1. Çok özledim ama ben:( çabuk gel tamma mı :*

    YanıtlaSil
  2. Güneş de boş adam da yalan. Gerçek olan elinde tuttuğun kitap...

    YanıtlaSil
  3. Ama dön artık buralara da sensiz doğmuyor güneş :(

    YanıtlaSil
  4. Merhaba elmyra neredesin sen kaç zamandir burda seni merak etmekten telef oldum sen yokken hiçbir anlamı yok bu twit blog olayının sen bir güneşşsin aslında benim için senin sayende yazmayı hayattan tad almayı ve senin sayende yazmayı tekrar sevdim sen yokkkende hiç anlamı olmuyor çabuk dön lütfen :((

    YanıtlaSil
  5. Elmyraaa ben seni çoooook özledim ama :(:(((((

    YanıtlaSil
  6. hem zaten ulaşamıyorum da sana kaç gündür :((

    YanıtlaSil
  7. çok özledim seni hala yoksun çabuk gel lütfenn umarım iyisindir seni merak ediyorum :(

    YanıtlaSil
  8. bugün 17 siayın ve sen hala yoksun 10 günüde geçti gelmedin umarım iyisindir mutlu olup olmadığını bilmiyorum ama sende özlüyorsun seni zaten haddinden fazla özlüyorum umarım bugün gelirsin :(

    YanıtlaSil
  9. yeraltından notlar çok iyi evet.
    :)
    hadi yokken sana da bol bol güneş açsın.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...