Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

4 Şubat 2012 Cumartesi

Tutabilir misin beni?






Sevgili tut beni kollarımdan
Düştüm ben kaldır beni
Hani söylediğim o sözler vardı ya!
Unut!

Ben seni hep sevdim sevgili
Düştüm ama ben sen kaldır beni
Dizlerim acıyor ama kalbim kadar değil
Tutabilir misin beni sevgili?

Güneşe bak ne kadar parlak
Isıtıyor tenimi
Tıpkı senin tenin gibi

Yıldızlara bak ne kadar parlak
Huzur veriyorlar
Tıpkı gözlerin gibi

Sevgili?
Tutabilir misin beni?
Düştüm ben

7 yorum:

  1. Sevgili ahhh sevgili.
    Kolumu kanadımı kırıp,
    Şimdi beni yalnız yapalalnız
    Bırakıp da giden sevgili..

    YanıtlaSil
  2. Blogunun yeni görüntüsü çok hoş olmuş:) Hayırlı olsun.
    Sabah yazmıştım, ama gelmedi heralde...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Misi, Yorum silmek gibi bir adetim yok hem onay bile istemiyorum yorumlar için kim ne yazmak isterse yazsın diye, iyi veya kötü...

    Ben de çok sevdim yeni temamı ama biraz garip geliyor daha hoşuma gidenini bulursam değiştirebilirim.

    YanıtlaSil
  4. Bebegim yeni teman çok güzel olmuş. Yazın da bir o kadar etkileyici... Kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim bebek ^_^

    YanıtlaSil
  6. Ay ne şahane bu şiir sen mi yazdın?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...