Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

22 Ekim 2011 Cumartesi

Kikirdek Reklam Ajansı Sunar

----Ağzınıza Layık Lezzetler 1----

Ülker Golden
Ece
Lezzet Dolgulu
Bütün Fındıklı


Bak bak bak bakın siz şunun kutusunda yazanlara.. Benim kutumda da bu kadar açıklama olsa benimde tadım bu kadar güzel olur di mi efendim?

Yalnız yaşamak iyi güzel, kendi ayakların üstünde duruyorsun falanda.. Kira ödesen, fatura kalıyo, hadi faturayı ödedin eve yiyecek alamıyorsun, giyecek kıyafet alamıyorsun. Kış geldi yavrum mont ister, bot ister iş yeri soğuk kazak ister bu dolaplar valla benimle ilgisi yok yaşam şartları..

Neyse ne diyorduk? Haaaaaa Ulker Golden Ece Lezzet Dolgulu Bütün Fındıklı.. hödö hödö heyyyyy

Velhasıl bugün Cuma grip olduğum için mi bilinmez bardaki müzik sesi baydı eve erken kaçtım, gelirken yemek almayı unutmuşum tabii... Dolapda sadece çilek sosu, çikolata sosu ve acı biber turşusu var.

Popmundoydu, blogtu, müzikti, diziydi derken...

Acıkmaya başladım. Bir kahveyle geçiştirirken çekmecede ona rastladım..


Beni kendine hapsetti sanki, bir kıt, bir kıt, bir kıt daha sonra kahveden koca bir yudum bir kıt daha hasta olmasam üstüne sigara yakıcam o kadar keyifli..

Neyse efendim... Tavsiye ederim :)





Kikirdek reklam Ajansı sundu!

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...