Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

7 Ekim 2011 Cuma

Bitki Çayı!

Aktara gittim geçen gün, çok sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine keten tohumu almaya, aktarda çok cici bir hatun vardı, kahverengi upuzun saçları ile otuzlu yaşların ortasında çok şeker hatun, laflafı açarken ona karaciğer sorunumdan bahsettim ve bana bir karışım verdi, ot karışımı bunu çay gibi demle iç dedi.

Günlerdir motorun bagajında gezdiriyorum, bu gece artık eve aldım onu. 2 bira içtim bugün iş çıkışı sanırım karaciğerime bir özür olarak yaptık bitki çayımı. Cem duymasın bu arada içtiğimi kızmaz biliyorum ama bir parça üzülür belki benim için çünkü bende onun için üzülüyorum bazen.

Neden içtim hep o Yusuf yüzünden bunlar, Yusuf mu kim? Yusuf Uğurer lirik, tenor sesli rock starım kendisini ne çok sevdiğimi beni tanıyan herkes bilir. Öyle şarkılar söyledi, öyle içime girdiki çareyi bir birada buldum sonra ikincide neyse eve gelirken bira almadım ve dolapta hala bir biram var içmedim onuda içmeyeceğim.

Dertli değilim şu ara neyseki ama içimde bir burukluk var sebebini bilmediğim. Yusuf bunu çıkarmasını çok iyi beceriyor sağlam repertuar deniyor sanırım buna.

Bira güzel şey azizim.
Yusuf Uğurer iyi müzik yapıyor.
Dorock süper bir mekan.
Aşk sancılı, aşk acısı ondan sancılı.
Cem geç tanıdğım ama kaybetmek istemediğim bir adam...
İpekböcegii'm her derde deva.

İyi geceler.

Ah bana içiren o iki şarkıdan biri;




Diğerini unuttum Yusuf'a sormam lazım.

4 yorum:

  1. Ketentohumu noldu:p

    ve de bitki çayı iyi geldi mi diyip konudan fersah fersah öteye geçerim,evet bunu yaparım:D

    sensin her derde deva:*

    YanıtlaSil
  2. lakldfkşsldkf Bakalım ikisinin de iyi gelip gelmediği hemen anlaşılmaz :D

    YanıtlaSil
  3. Cem baba'yla ölmeden önce tanışma fırsatım olmuştu. Gençliğimiz onun şarkılarıyla harmanlanmıştı. Sesiyle, gırtlağıyla bizim idolümüzdü. Bütün şarkılarını beğenirim. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim, yazdıklarım bir parça keyif verip bir parça eğlendirip, bir parça merak bırakıyorsa yüreklerinize ne mutlu bana^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...