Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

10 Ekim 2011 Pazartesi

Kediler vs Erkekler

Kedileri sever misiniz? Ya erkekleri?




Ben ikisini de severim ne yalan söyleyeyim. Dünyalar tatlısı iki kedim var birlikte yaşıyoruz. Biri dişi biri erkek. İsimleri ise; Nietzsche ve Salome. Nietzsche daha bağlıdır bana birlikte uyuruz birlikte uyanırız. Kuduruk ve çok konuşkandır şimdilerde bir de buzdolabını açmayı öğrendi bulduğu her şeyi yiyor ve dolabın önü devamlı pislik içinde her işten geldiğimde bunun için kavga ediyoruz, beni hiç dinlemiyor sanırım kucağıma alıp bağıracağıma öptüğüm için olmalı. Yüzsüz yaptım kedimi evet ama kedi tatlı ben napimmmmmm :)

Neyse gelelim konumuza, görüyor musun yine dağıldım gittim, hiç elimin ayarı yok yahu.

Erkek arkadaşımla ayrıldığımızdan beri kedimle birlikte yaşıyorum ve geçen gece artık bu yazıyı yazmam gerektiğini anladım.

Şimdi gelelim Kedilere, Erkeklere...

Kediler; Yemeklerini ayaklarına beklerler vermezseniz homurdanırlar.
-miyuv miyuv
Erkekler; Yemeklerini ayaklarına beklerler vermezseniz homurdanırlar.
- Yine mi yemek sepeti? Yine mi bişi yapmadın?

Kediler; Tuvaletlerini temizlersiniz, temizlemezseniz iyice pisletirler siz pisliğe batarsınız. Ha unutmayalım kum terbiyesini.
Erkekler; Klozet kapağı kaldırma terbiyesini vermek zorundasınızdır, ikinci aşama ise sifon çekme aşamasıdır.

Kediler; Eve geç gelirseniz küserler kendilerini sevdirmezler
Erkekler; Eve geç gelirseniz küserler, maç izlerler, konuşmazlar hatta kızarlar.

Kediler; Canları sevilmek isteyince, gelir size sürtünürler :), sizin ilginizi çekmek için yapmayacakları şebeklik kalmaz, sonra ellerinizin arasında mayışırlar sevilmekten sıkıldıkları an kucağınızdan kalkıp giderler.
Erkekler; Gülüyorsunuz değil mi? Oha ya dediğinizi duyar gibiyim! :)

Kediler; Yanınızda uyuyorlarsa, horlamaya ve guruldamaya başlarlar.
Erkekler; Yastığa çeyrek kala horlarlar zaten.

Kediler; Canları sıkılınca açık buldukları camdan çıkar giderler ve ihtiyaçları olmadıkça geri dönmezler.
Erkekler; Aynı değil mi sizce de?

Son olarak!

Kediler ve erkekler sizden daha iyi bakan birini bulunca sizi TERK EDERLER!!!!!

9 yorum:

  1. Sizden iyi bakan mı? sizin yemesini yasakladığınız şeyleri verenlere gidiyolar benceee puhahaha çok fenasın ya çok komik ama malesef ki doğru:F (lol)

    YanıtlaSil
  2. Lmao :)

    Ah erkekler vah kediler!

    YanıtlaSil
  3. Sonuç: ERKEKLER DAHA NANKÖÖRRR!!!!

    YanıtlaSil
  4. İstisnalar kaideyi bozmaz der bugünlük veda ederim. öpenzi:*

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel bir teşhis ve tesbit.. Ya tedavi vrmı dersek; malesef yok. Fıtri bir huy sanırım..

    YanıtlaSil
  6. Sırnaşma konusunda sadece uyuşuyorum kedilerle ben o zaman. Yemek yapıyorum, tuvalet kültürüm var asdfghjkl maç izlemem, geç geliyorsa mutlaka benimledir zaten.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...