Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

7 Ekim 2011 Cuma

Akbil'i olan var mı?

İşsizler koşun koşun, hükümet size yeni bir iş ayarladı!!!

Otobüslerde akbil satışı :) Ne kadar zaman oldu İstanbul'da otobüse binmeyeni? Son zamanlarda otobüslerde bir telaş pür telaş.. Otobüs duraklarında hep aynı konu akbiller kalktı mı?




Geçenlerde bir yaşlı amca vardı, hani yaşlı mahalle amcaları varya onlardan işte... Herkese sinirlenir söylenir durur. Bir kız biniyor otobüse akbili yok para uzatır şöfor amcaya. Şöfor amca tüm gıcıklığı ile para geçmez akbili olan varsa sor iki lira ver sana bassınlar! Ben şok oluyorum tabii. Kıza basacaklar mı? Ha kız için akbil basacaklar güzel türkçemiz diye geçiriyorum içimden hatta güzel Türkiyemiz.. Amca sinirleniyor tabii. Aylardır duyuru yapıyorlar neden okumuyorsunuz diye kızıyor. Kız utanıyor oradan bir delikanlı kız için akbil basıyor sonra bir incelik bir centilmenlik yok parayı alın valla olmaz yok hanım efendi sorun değil...

Sonra yeni birisi biniyor...yeni birisi...ve bir başkası...

Pangaltı durağına geldiğimizde otobüse genç bir delikanlı atlıyor... Akbil basayım mı? Üç beş kişiye akbil basıyor parasını alıyor ve aynı durakta otobüsten ayrılıyor...

Her hükümetim, devletim, devlet babam... İşsize çözüm buldu.

Hadi doldurun kartları basın akbilleri işsizler günde 8 saat otobüslerde gezseniz ekmek alırsınız evinize, peynir alırsınız kola bile alırsınız benden söylemesi... Çocuklarınız mutlu olur, kedileriniz sevinir yaş mama alın onlara...

İşsize çözüm! Büyük şehir çalışıyor! Hayatı kolaylaştırıyor...


4 yorum:

  1. Bizim bunlardan yok:S
    Bukart var abla:p

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar en iyisimi sarı basın kardı hamli olalım. Gösterip geçiyorsun. Otobüste, vapurda, trammayda, metroda geçiyor. Madek ki iletişmciyiz bunu gözardı etmeyelim. Fikir işçileri bunu hak ediyorsa kesnlikle çalıştığımız yerlerde kadromusu 212 Basın yasası çerçevesnde yaptırtalım.

    YanıtlaSil
  3. Bende ücretsiz kart var ama insanların sorunu bu malesef görmezden gelemiyorum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...