Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

19 Ekim 2011 Çarşamba

Grip olunca aklıma düştü Mahir abi...

Yılın ilk gribine yakalandık, eh yakalanmamak olmazdı, mikrobu kapmazsak baştan sonra bütün sene nasıl geçecek kırık kırık iyice bir hasta olacaksın ki en başından kışın sonra direncin yerinde olsun..

Tabii nasıl geçecek bu hastalık anı.. Sabahtanberi yok bir şeyim diye kendimi avutuyorum ama son bir saattir artık kendime de itiraf ettim.

Grip oluyorsun Elmyra Grip...

Eyvah kaçışın dostlar...
...An itibari ile huysuz, sinirli, depresif, mutsuz, kırılgan olacağım....

Tedbirlerimizi aldık;

Bu gece rahat geçsin diye güzel bir Ada çayı:


Uyurken terleyip ateşi atmak için polar battaniye ve ateş düşürücü:


Sabah beni güzel bir mesaj ile güne bağlayacak bir sevgili, kapris yapabileceğim bir dost, mızmızlanacağım bir annem var.

Oh! Yılın ilk gribi hayırlı olsun.

Size kolay gelsin bana geçmiş olsun.

Peki ya Mahir abi!

Ah Mahir abi seni ne çok özledim!






Hulusi Kentmen: Yahu şu halı bana çok danıdık geliyor... Lamba da öyle.
Mahir: Lamba eski birşey, ama idare ediyoruz. Halılar birbirine benzer zaten, koltuğu ise hiç görmeyin

5 yorum:

  1. Ayyy kıyamam ya hastalanıyosun:*
    Bu şarkıyı ben de çok severim ezbere bilirim hem de nası güzel geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Zaten yazıda bahsettiğim kapris yapılacak dost sen olduğuma göre sana kolay gelsin nigohahhaha

    YanıtlaSil
  3. Hahaha rövanşı var elbet bunun:p

    YanıtlaSil
  4. neyse ki yaz geldi! ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...